E92_coupe Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Hei, Har noen felger som stikker for langt ut på bilen. Er snakk om 10-12mm.. Har noen erfaringer med å dreie vekk litt på felgen, eventuelt noen som gjør det i Bergensområdet?
hsd Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 10-12mm er mye. Da snakker du nok om å fjerne mesteparten av godset mellom konen på boltene og bremseskiva. Så med mindre du har felger som har uvanelig mye gods mellom slutten på konen og inn hadde ivertfall jeg styrt unna.
StigJ Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Jeg fikk frest av 4mm på mine felger. Ser det er helt på grensen til hva som er forsvarlig etter mine øyne. Sikkert 2-3 mm igjen med gods før konen begynner. Nå har de holdt seg slik i over 3 år. Inkludert banekjøring...
E92_coupe Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Skrevet Juli 15, 2014 Ja, var redd for at det var litt mye...
hsd Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 målet som er viktig er hvor mye du har fra felgens anleggsflate og innover i det syllindriske hullet til bolten. Mål hvor langt inn det er til det ikke er syllindrisk lengre/til du når starten på konen. ser ut som du har rundt 8mm på bildet, men det er vanskelig å si. Så jeg synest nå du burde belage deg på å valse som plan b.
MariusRoren Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Må passe på at det er tilstrekkelig med klaring innover også da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå