AdrianK Skrevet Februar 11, 2015 Skrevet Februar 11, 2015 Hvordan er det med fitment med trowing stars felgene? 17×8? Hvilke dekk profil/bredde har du gått for
JonasD Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Skrevet Mai 30, 2015 (endret) Lenge siden oppdatering, men ting skjer jo. Det ble et impuls kjøp av en annen grombil jeg har sikla på en stund. Måtte jo selvsagt prøve på felgene til E30n. Noen kjenner vel til bilen. Over til 30n. Og til slutt et bilde av bruksbilen! Endret Juli 10, 2015 av JonasD
JonasD Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Skrevet Mai 31, 2015 Omtrent siden tråden ble starta i fjor sommer...
Freakshow Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 Såpass lenge ja! Oo det var vel litt ekstremt? Oo Sent from my iPhone using Tapatalk
hermanoo90 Skrevet Juni 1, 2015 Skrevet Juni 1, 2015 Så lenge? Har en kompis som leverte sin i 2015 for ombygging til s54 og slikt og han får tilbake sin nå straks.... Du lakkerte i tillegg og sånn hvis jeg ikke tar feil, men ett år...? Det er latterlig treigt :/ Får håpe de kjapper seg ja, må nesten be om rabatt altså.... Nydelig E34 du har handlet deg, kommer det egen tråd på den?
JonasD Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Skrevet Juli 10, 2015 Har vært mye tull med det elektriske på bilen som har tatt mye tid og kroner (som Mteknikk har vært så grei og tatt på egen regning). Også mye ukurrante løsninger av forrige eiere. Var ikke akkurat det beste utgangspunktet å bygge på, men det blir bra til slutt. Det er små ting som skal på plass, blant annet montere front rute, koble ferdig det elektriske på ledningsnett til bensin og motor, div lys, eksos, coilovere, bur ++ Det tar også mye tid mtp godkjenninga da BT har ferietider og som regel er veldig treige..
Gabz Skrevet Juli 11, 2015 Skrevet Juli 11, 2015 Rått bygg! Så den E34'en på treffet i Hamar (som den er på i bilde 2), så rimelig feit ut den også Følger med videre her!
Torek Skrevet September 1, 2015 Skrevet September 1, 2015 Ikke fått med meg dette, Jonas. Ser jo lovende ut hvis bilen blir ferdig Jørgen Lie og diohrvik reagerte på dette 2
JonasD Skrevet September 11, 2015 Forfatter Skrevet September 11, 2015 Har bestilt ny clutchslange, nytt oppheng til bensinpumpa, nye rør til den nye bensintanken. Blir også lagt opp mye bremserør og div. Så de på med det nå. Ellers skal det ikke være mye før oppstart og visningstime til biltilsynet.
JonasD Skrevet November 4, 2015 Forfatter Skrevet November 4, 2015 Da folkens kommer jeg med en liten update. Bilen er vel stort sett ferdig. Den har fått 4-hjulskontroll og ble EU godkjent i dag. Vi har fått time til biltilsynet 2. desember for godkjenning. Bilen har fått mye nytt, pakninger, antenne, lykter, av understell, bremserør, foringer, slanger, bensintank, eksosen er ferdig med v-band og lakkert, Tanken skal selvfølgelig byttes. Pluss dekselet som mangler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå