JonasD Skrevet November 5, 2015 Forfatter Skrevet November 5, 2015 Så fort den er godkjent og alt er klart. Jørgen Lie reagerte på dette 1
Chris11slett Skrevet November 11, 2015 Skrevet November 11, 2015 e den enda ikke ferdi? syns det kommer bila ut fra m teknikk jevnt og trutt på facebook sia demmes...
JonasD Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Skrevet Desember 10, 2015 Denne ble godkjent i går! Venter fortsatt på KW understellet og halvburet.
JonasD Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Skrevet Januar 17, 2016 Takk, det føles godt, men også rart, hehe.
tommyheimberg Skrevet Januar 17, 2016 Skrevet Januar 17, 2016 Gratulerer, blei utrolig fin:), og mottorrommet ser jo veldig ryddig og fint ut:), ble det ikke bur? Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk
JonasD Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Skrevet Januar 17, 2016 Jeg venter fortsatt på buret. Han skulle visst hente det neste gang han skal til tyskland. Men det ble ikke godkjent som avtalt, så det er litt surt.
Jørgen Lie Skrevet Januar 17, 2016 Skrevet Januar 17, 2016 Må få ut litt bilder og info nå da, for oss som har ventet like lenge som deg på dette bygget!
JonasD Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Skrevet Januar 17, 2016 Det er en del ting som må gjøres enda. Montere antenna på taket, få tak i et nytt gulvteppe, tilpasse vader interiøret bedre, eventuelt bytte interiør da bak setene passer dårlig.. Den har noen sprekker i dashbord, så det skulle vært bytta også. Litt småtjafs, men det er jo en gammel veteran så den trenger litt kjærleik. Ellers så har bilen lys m/justering i speilet, midtkonsoll armlene og koppholdere, og sigarett utak på håndbrekksbelgen, noe jeg ikke har sett før, så det var litt kult. tenker å hente ut skilta da det ikke koster stort, så blir det bare litt vedlikeholdsjobb til våren kommer. Den kommer til å bli lagt ut for salg etterhvert, så om noen er interessert så er det bare å ta kontakt.
tommyheimberg Skrevet Januar 17, 2016 Skrevet Januar 17, 2016 Kjedelig når ting ikke blir etter planen men sånn er det.. hvorfor skal du selge alt? Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå