Arban Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Har en m52b20 som er utrolig lat, liten opp over bakke i 80 å 5 giret, greier den ikke å holde.. Vet at en 320 er meget lat, men syns det nå være grenser:) har blitt fortalt at den er såkalt "oppgradert" til 323 dyser og innsug, dette er jo bare tull mener jeg mtp at spjeldene er like.. Men er dysene også like? Men burde vel strengt talt ikke være noen grunn til den går så dorlig? Takker på forhånd for svar
knopfler Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Tatt diagnose å sett om det ligger noen feilkoder?
Mysemannen Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 vanos. Alle m52 innsug er like, dysebytte er ihvertfall tullete Beisansystems.com
quandt1960 Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 Begynn med det letteste, kjøp nytt luftfilter.
Arban Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Skrevet Juli 25, 2014 Fått tatt diagnose, feil på luftmassemåler, luftfikter er nytt, belgen er hel, men burde vel ikkje være så lat bare på grunn av lmm..?
Clevion Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Fått tatt diagnose, feil på luftmassemåler, luftfikter er nytt, belgen er hel, men burde vel ikkje være så lat bare på grunn av lmm..? Jeg hadde en defekt LMM på min E39, M54B22 dog, og den blei utrolig lat og forbruker raste til helvete når den røyk, før det gikk bilen bra.
MariusRoren Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Sliter med det samme på min. Skal etterhvert bytte begge kamsensorene. Kjøpte en ny hos koed som antakelig er feil på fra fabrikken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå