Teekay1983 Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 Nettopp kjøpt e60 530i med 110v batteri. Skal snart på sjøen i 28 dager og lurer i den forbindelse hva jeg burde gjøre med batteriet for å få minst mulig bilproblemer når jeg kommer hjem. Vet det blir mye feilmeldinger dersom jeg tar ut batteriet i en lengre periode, samtidig som batteriet sakte men sikkert vil svekkes dersom det står koplet i en bil som ikke blir kjørt. Hva er det beste alternativet dersom jeg ikke har noen som ser til bilen en gang i blandt? Vedlikehaldlading hele tiden?
Maxmek Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 Hei, hvis du har et "friskt" batteri trenger du ikke gjøre noen ting. Men det skader ikke å ha tilkoblet en vedlikeholdslader.
K-E Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Det finnes "smarte" vedlikeholdsladdere som kan stå tilkoblet hele tiden, og som slår laddingen av og på etter hva som er best for batteriet
Reef89 Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Egentlig er det ikke vits i hele tatt med vedlikeholds lading så lenge du har et friskt batteri og frisk elektronikk som ikke sjeler unødvendig strøm. Litt det alltid som klokke/dato, nøkkel, sete minne osv. Og nei du får ikke feilmelding ved å koble fra batteriet... Eneste du må gjøre ved tilkobling igjen er å stille klokken.
Haukefer Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Før kjerringa fikk lappen så gjor jeg ingenting når jeg reiste på jobb. Gikk fint det Sent from my iPhone using Tapatalk
Larsrangoy Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 110v batteri?! 110Ah mener du eller? Haukefer reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå