Tommy Eidsmo Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 Har en 523 IA som selges i deler. Motor og gir skal jeg ha selv. men alt annet skal jeg selge. bilen selges kun i deler.Mye fin på bilen blant annet karosseri deler og mye annet snacs. ny front lykt høyre side ikke zenon. sports støtfanger hel og fin. grøftelys fungerer.93872645Tommyjotjo@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Pris dører venstre side, venstre framskjerm samt panser og bakluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW999IA Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Har en 523 IA som selges i deler. Motor og gir skal jeg ha selv. men alt annet skal jeg selge. bilen selges kun i deler. Mye fin på bilen blant annet karosseri deler og mye annet snacs. ny front lykt høyre side ikke zenon. sports støtfanger hel og fin. grøftelys fungerer.bilde (7).JPGbilde (9).JPG 93872645 Tommyjotjo@gmail.com Har du solgt venster frem dør og bagasje lok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIndre Henriksen Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Bor hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Eidsmo Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Bilen er vraket. jeg la ut deler på finn og fikk så mye useriøst henvendelser at jeg ble skremt. beklager til dere jeg ikke svarte og som ikke fikk kjøpt deler. jeg tok vare på mye fint så hvis dere sender en mail eller pm så kan vi finne ut av ting. de beste tingen ble selvsagt solgt på timen slik som Mtech fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindreh Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 (endret) Hvor gammel er bilen? Beklager fikk med meg at du har vraket bilen i etterkant Endret September 10, 2014 av SindreH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunnarD Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Hva skal du ha for krok med tilbehør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Leste du tråden idet hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå