The Edge Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Hva med de originale obc-funksjonene som å nullstille forbrukstall, gjennomsnitshastighet, stille klokka osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Hvis du bestemmer deg for å kvitte deg med den gamle, send på en PM!Jeg kan selv bytte kondensator og eventuelle andre komponenter som er gåene. har utstyr til det meste av lodding utenom µbga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Hvis du bestemmer deg for å kvitte deg med den gamle, send på en PM! Jeg kan selv bytte kondensator og eventuelle andre komponenter som er gåene. har utstyr til det meste av lodding utenom µbga. Jeg har byttet kondensatoren og det var ikke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K1200s Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Hei alle bimmers. Offtopic:: (Er ny på Bmw etter år med masse merker + siste tiår med MB siste var nå 2x 210 som er så jævlig rustbefengt at nå får det være nok. Er nå på en 2001 e53 og det er min første- e53 med m54 er det vel vanlig med oljefilterhuspakning + Veivhuslufter urskiftning til "cold climat" vers. Har hatt android tlf siden den første tlf kom ,, en HTC Magic. Derfor faller valget lett på Avant-2.) Hovedpoenget mitt. Virker DAB+ dongla bra med ny antenne ? Er medflgende antenna bra nok ? Har noen prøvd andre DAB dongler ? Vil Avin dab dongla ta inn DVB-t ? Om ikke dongla er bra nok må en vel be Tommy sette kineserne på saken. Eu er vel etterhvert et sort marked for Avid vil jeg vel tro. Har noen kjøpt den dyre GAS crossover høyttalerfilter ? Jeg har DSP forsterker baki med 16x9 fremme og må ut med dette har jeg forstått. Takker for varm mottagelse og detajlerte inlegg. Mvh K1200s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Vel, vil du selge den billig med ulokalisert feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Vel, vil du selge den billig med ulokalisert feil? Hva mener du med billig? Det er jo liv i den, men den går i bootloop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Vel kom med et forslag. Det er så sjeldent jeg ser avin i norge så vanskelig for meg å komme med et fornuftig tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Vel kom med et forslag. Det er så sjeldent jeg ser avin i norge så vanskelig for meg å komme med et fornuftig tilbud. aner ikke, 300,- + frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Tja, det høres ikke for ille ut, da har jeg et prosjekt å leke meg med i vinter!Sender deg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Fikk lyst til å bestille meg denne til e39n. Når man har navi fra før av, er det plug`n play da også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 det lurer jeg og på. Har navi i bilen fra før. er det best og droppe det å legge opp nye kabler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå