Gabz Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Har en 1997 520iA. Har begynt å savne manuell veldig mye, men tror ikke jeg skal ha ny bil på en stund. Er det veldig mye jobb å konvertere til manuell? Hvor mye tar cirka et vanlig verksted for å gjøre det? Er det verdt å gjøre eller burde jeg vente på ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 http://lmgtfy.com/?q=site%3Abimmers.no+automat+til+manuell+e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Ligger masse tråder om det her. Om du søker så dukker det opp masse.. Her er en jeg fant på 5 sekunder http://bimmers.no/topic/786420-bmw-e39-540i-ombygging-fra-automat-til-manuell/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Jeg må bli litt mer aktiv i søkefeltet, jeg, kanskje.. Men takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Ut i fra alle trådene jeg gikk kjapt gjennom nå virker det som et helvetes styr.. Kanskje bare vente til jeg kjøper ny bil, da. Er vel bare dumt å gjøre så mye jobb på et karosseri som har gått 280 tusen kilometer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 dumt og dumt, har du interesse for det er jo det bare gøy. Skaffer du en delebil til 4-5 har jo du underholdning i mange uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Problemet er at jeg som 18-åring med førstebil ikke har fått så mye erfaring med mekking enda, så jeg har absolutt ikke nok kunnskap til å gjøre det selv, og da må det bli gjort av et verksted som mest sannsynlig tar en formue for jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Problemet er at jeg som 18-åring med førstebil ikke har fått så mye erfaring med mekking enda, så jeg har absolutt ikke nok kunnskap til å gjøre det selv, og da må det bli gjort av et verksted som mest sannsynlig tar en formue for jobben. Det er da ikke noe problem, og hva lærer du av å sette bilen på verksted? betale regninger? Skal du lære deg å skru så må du da faktisk skru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Så klart, men hvis jeg skal lære meg å skru er nok ikke konvertering fra automat til manuell det letteste å begynne med. Ikke smart heller når det er bruksbilen min. Om jeg en gang senere kjøper meg en billig E34 på siden eller noe sånt, kan jeg begynne å lære meg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Men ingen som vet hva et verksted ville tatt? Eller hvor lang tid det ville tatt å gjøre om jeg hadde funnet noen til å hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 spar opp en sum forså og legge bilen din ut forsalg. så kjøper du bilen du skal ha med manuell. koster fort litt om man skal begynne og bygge om ting en ikke vet så mye om fra før og er avhengig av andre. ender til slutt opp på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå