Gå til innhold

Konvertere E39 til manuell

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 1997 520iA. Har begynt å savne manuell veldig mye, men tror ikke jeg skal ha ny bil på en stund. Er det veldig mye jobb å konvertere til manuell? Hvor mye tar cirka et vanlig verksted for å gjøre det? Er det verdt å gjøre eller burde jeg vente på ny bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra alle trådene jeg gikk kjapt gjennom nå virker det som et helvetes styr.. Kanskje bare vente til jeg kjøper ny bil, da. Er vel bare dumt å gjøre så mye jobb på et karosseri som har gått 280 tusen kilometer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg som 18-åring med førstebil ikke har fått så mye erfaring med mekking enda, så jeg har absolutt ikke nok kunnskap til å gjøre det selv, og da må det bli gjort av et verksted som mest sannsynlig tar en formue for jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg som 18-åring med førstebil ikke har fått så mye erfaring med mekking enda, så jeg har absolutt ikke nok kunnskap til å gjøre det selv, og da må det bli gjort av et verksted som mest sannsynlig tar en formue for jobben.

Det er da ikke noe problem, og hva lærer du av å sette bilen på verksted? betale regninger? :)

Skal du lære deg å skru så må du da faktisk skru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart, men hvis jeg skal lære meg å skru er nok ikke konvertering fra automat til manuell det letteste å begynne med. Ikke smart heller når det er bruksbilen min. Om jeg en gang senere kjøper meg en billig E34 på siden eller noe sånt, kan jeg begynne å lære meg opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spar opp en sum forså og legge bilen din ut forsalg. så kjøper du bilen du skal ha med manuell.

koster fort litt om man skal begynne og bygge om ting en ikke vet så mye om fra før og er avhengig av andre. ender til slutt opp på verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...