Gabz Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Har en tråd på det allerede hvor jeg prøver å finne en god løsning på det. Du kan lese gjennom og gi dine tips der http://bimmers.no/topic/786999-hjelp-til-anlegg-i-e39/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Nope. Jeg tror at andre her inne er mer inne på stereo enn meg. Men, om du søker på ebay så finner du mye bra Harman Kardon sub og høytalere. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Takk, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Okei, flertallet har talt og jeg skal høre på fornuften. Men anlegg blir det hvertfall, for det kan jeg bare ta ut og bruke videre i neste bil. Men har allerede nedprioritert bakfanger og senk osv, siden bilen ser ganske grei ut som den er, så har ikke tenkt å legge så veldig mye i den. Har jo allerede brukt over 20k på den i tillegg til det jeg kjøpte selve bilen for. Men anlegg trenger jeg, da jeg er opptatt av å kunne spille høyt og ha godt med trøkk. Er jo ganske lite rust på min også, bare litt bobler under dører og bagasjelokk, men det har dem alle. Littegrann i kanalen venstre bak, men det er såpass lite at det ikke er noe bekymringer på den fronten. Så tror jeg har den en stund om jeg beholder den "Men anlegg trenger jeg, da jeg er opptatt av å kunne spille høyt og ha godt med trøkk". Pass på ørene dine da gutt så du ikke blir så hørselskadet at du ender opp med dieselbil neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Hahaha, skal passe på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå