Gå til innhold

Stylingtips BMW 316i E46

Share

Anbefalte innlegg

Felger (max 18" med skikkelige dekk) og senk. Da er du langt på vei. Drit i masse ny plastikk i første omgang. 

Ja, tenkte 18" ettersom 19" vil bli så lav profil, kronglete å kjøre med..

Fått på nye blinklys framme, på sidene og nye baklykter nå. Felger står for tur, men nå er jo vinteren på veg og :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Fått på nye baklykter, blinkers på sidene og framme er montert. Samt svarte nyrer, lakkert med Plastidip og M-tech2 fanger ;)
Tok et kjapt bilde her om dagen, dårlig kvalitet - men det fungerer! Kommer seg ihvertfall..

Noen som har et sett med kurve/tåkelys til salgs, btw? :)

post-82654-0-04748500-1415205289_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble veldig bra detta! :D

bare å kjøpe grøftelys med fester på ebay koster ikke mye ^^

Tror du de fra Ebay vil passe uten modifikasjoner? Fikk med ramme til fangeren min, men lyktene må jeg kjøpe ved siden av :)

De skal ah 700kr for et par, ligger på rundt 200kr på Ebay ser jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med BMW då! :D

På min så fikk eg med kontakt og pærer med grøftelysene. Den originale kontakten passet ikkje inn i grøftelysa så måtte klippe av kontakten
og skru begge ledningene i den nye kontakten. Er ganske enkelt så lenge du kan bruke eit skrujern og veit opp/ned på ein avbiter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med BMW då! :D

På min så fikk eg med kontakt og pærer med grøftelysene. Den originale kontakten passet ikkje inn i grøftelysa så måtte klippe av kontakten

og skru begge ledningene i den nye kontakten. Er ganske enkelt så lenge du kan bruke eit skrujern og veit opp/ned på ein avbiter :P

Takker! :)

Var ikke påmontert tåke/kurvelys på min originale fanger heller, men regner med at er lagt opp fra fabrikk eller? Er jo tross alt en bryter i dashen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående felger ville jeg helt klart gått for BBS CH. Etter min mening de lekreste felgene på E46.

bbsch.jpg

Koster antageligvis like mye som bilen, men disse taper seg ikke i pris hvis man vedlikeholder de og holder seg unna fortauskanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med første bil! :)

Senk, 18'' felger og litt diverse detaljer så er du på god vei.

Personlig så synes jeg at oransje blinklys så mye bedre ut.

Takk skal du ha! :)

Blir mest trolig noen 19" BBS LM Replica til sommer'n, med mindre jeg finner noen fine og billige concave felger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående felger ville jeg helt klart gått for BBS CH. Etter min mening de lekreste felgene på E46.

bbsch.jpg

Koster antageligvis like mye som bilen, men disse taper seg ikke i pris hvis man vedlikeholder de og holder seg unna fortauskanter.

Njah, personlig liker jeg LM bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de er som støpt for E36, men du har rett i at de gjør seg bra på E46 også. Ihvertfall pre-faceliften som du har.

Hvor mye planlegger du å legge i felger?

Rundt 8000kr kanskje? Tar imot tips :D

Ocean Timeless 18" (LM Replica) får jeg for rundt 7000kr hos Dekk4 ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 8000kr kanskje? Tar imot tips :D

Ocean Timeless 18" (LM Replica) får jeg for rundt 7000kr hos Dekk4 ihvertfall

Tror ikke du får fetere felger noe særlig billigere enn det. Selv er jeg litt skeptisk til replicafelger men Timeless er ganske frekke. Kjør på, gleder meg til å se hvordan det ser ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...