MariusRoren Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Vet noen hvor man får kjøpt transparent gul glass-spray? Skal brukes i reflektorene i fjernlysa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Bruk Lamin-X da vel? Kjekt dersom du skulle angre en gang i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Tåler det varmen å sitte direkte på reflektoren,da? skal ikke ha gule glass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Pærer? lightinthebox.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Nei, vil ha det som på bildet her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 http://farvehandel.no/no/forsiden/nettbutikk/til-bilen/billakk/spesialspray/dc-transparent-acryl-gul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Takk for tipset! Noen som har prøvd den og kan vise bilde? Jeg brukte en jeg fant, og den ble ikke slik jeg ønsket, så skal etterhvert gjøre det på nytt. Den jeg brukte ble halvblank og feil farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Her er et bilde av slik den ble med den jeg brukte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 http://farvehandel.no/no/forsiden/nettbutikk/til-bilen/billakk/spesialspray/dc-transparent-acryl-gulDet ble akkurat samme resultat.. Prøver å finne leverandør av "Krylon Yellow stained glass" spray. Den vet jeg funker, mener jo ingen som sender til Norge.. Noen som vet om noen som er leverandør av Krylon i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 mekonomen har vel gul sotespray mener jeg,jeg har brukt svart mange ganger på framlamper før ( å de har også en egen spray til og fjerne sotesprayen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå