Jomn Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Airbag-lyset har lyst i dashbordet i lang tid nå og jeg har disse feilkodene: E R R O R M E M O R Y R E P O R T-------------------------------------Date: 08/07/14 17:07:38ECU: ZAE2JobStatus: OKAYVariant: ZAE2-------------------------------------------------------------RESULT: 4 errors in error memory !-------------------------------------------------------------5 ignition circuit 1 -> driver belt tensionerError frequency : 10Remain over limiting value-------------------------------------------------------------3 Supply voltageError frequency : 1Remain under limiting value-------------------------------------------------------------24 digital seat occupation recognitionError frequency : 256Remain over limiting value-------------------------------------------------------------20 MRSA_left MRSA returns errorError frequency : 1 ============================================================= Gjelder en 520i 1997 mod, har setevarme Har kjøpt denne for å få bort seat occupation feilen: http://goo.gl/jzS0pT Det står at den passer absolutt alle E39, men kan ikke se at jeg har en slik plugg under setet. Dette gjelder førersetet (venstre) Tok et bilde, alle kontaktene som er under setet er med i dette bildet. Kontakten til setebeltestrammeren er byttet ut med kabelsko i et forsøk på å få bort feilkoden, har hørt at den orginale kontakten kan bli dårlig. What to do? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Førersiden har ikke matte sensor, kun passasjer sida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 passasjersiden har matten. kontakten ligger oppunder setet. muligens opp imot seteryggen, det gjorde den på min e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå