Krabbekrølle Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=g7Tc-YkJRxk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Jeg har sett den videoen før. Men siden jeg har begrensede kunnskaper om en oljes egenskaper, så vet jeg ikke om denne testen betyr noe for noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbekrølle Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Jeg har sett den videoen før. Men siden jeg har begrensede kunnskaper om en oljes egenskaper, så vet jeg ikke om denne testen betyr noe for noe som helst. Samme her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Vet ikke mye jeg heller, men er glad jeg bruker castrol. Hehe.. Belegg i motor slik som det er aldri kjekt å ha vil jeg tro. smøre evne er jo vesentlig dårligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Jeg vet heller ikke hva denne filmen egentlig forteller men hvis en ser på kommentarene under så er det jo noen som går igjen, Olje som blir kokt på 400 grader mens den er stillestående er vel ikke særlig sammenlignbart med det som skjer i en bilmotor og for det andre så er vel Bmw LL04 olje muligens også Castrol? Edit: Kanskje viktigheten av å la en turbobil surre på tomgang ei stund etter hardkjør kan sammenlignes med dette? Hvis en skrur av med rødglødende turbo så kan vel muligen olja kokse i turboen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå