bergeee Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Hallo. Har en komplett 520ia med 2,5 liter motor. Selges i deler. Står super sport coilovers i bra stand med tuv papirer, Alt understell osv er i bra stand uten om et hjullager bak ! Kom med bud på deler. Grei for rust men litt er det jo selvfølgelig på en gammel bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 hva feiler bilen? selge hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Kan godt selge hele. Er et dårlig hjullager også går den litt ujenvt på tomgang. katalisatoren er tatt ut så høres ut som en mopped. Er avskiltet av politiet med eu ok og alt i orden.. Jeg hadde bare ikke betalt omreg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimergon Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Pris på coilovers? Og hvilken fargekode har bilen? For hvis det er samme farge som min og framfangeren er i bra stand kunne jeg tenkt meg den og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Sender pm ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Jeg sendte deg en SMS til nummeret som står i Finn-annonsen, men fikk ikke svar. Er bakluken fin for rust? Hvor mye skal du i så fall ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Er litt rust på den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 14, 2014 Forfatter Share Skrevet August 14, 2014 Telemark/Porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Heimly Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Pris på motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Pris på lyktene til bakluka? Gjerne på coilsa også hvis de ikke er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Ratt solgt. Så er masse igjen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyrkia007 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Hei hva skal du ha for hele bilen? Send meg gjerne pm så tar vi det derifra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW999IA Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Hvordan ser fremre dør på førersiden ut? Lite Rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå