|Ole| Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 (endret) Pga att eg har kjøpt ny motor lagar eg ny tråd av bilen min. Motor: Original S38 B38. Understell: D2 coilovers framme. BC Coilovers bak. E36 forstilling/Wisefab Original bakstilling. Planen er å montere havaripumpe i løpet av vinteren. Meir info kjem etterkvart, vil også gå over bilen å ta bilder av div eg har bygd om for og få den som den er no. Utgangspunkt i 2010 Sånn ser det ut no. Endret Oktober 4, 2017 av |Ole| inetryconydot, Hovdekkservice og viggo E34 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Får vel følga fortsettelsen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Følger Blir bra med tvangsforing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Følger med:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 30, 2014 Forfatter Share Skrevet August 30, 2014 Har idag hatt første prøvetur og clutchen er DØD, ellers funka motor bra med kjøling og alt Ellers har eg fått flytta bilen utav verkstedet og inn i nye garaga mi, har snart kjøpt meg hus Ved sida av står gamle e30n til sjølvaste Aasbø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Får følge med her da Blir artig vinterprosjekt da kjør på med updates.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 5, 2014 Forfatter Share Skrevet September 5, 2014 Blir morro det ja Ellers skal eg skifte clutch i helga tenkte eg, vist m3 clutch passe då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 Grenrør i hus Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 7, 2014 Forfatter Share Skrevet September 7, 2014 Kva er normalt å gjere i forhold til radiator ? Sånn som eg ser det så må eg flytte alt baki når eg skal ha intercooler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Satse på det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Bilen er faktisk ferdig tilpassa s38'n, uten å senke traversen faktisk... Det som igjenstår er å sette i ein lamell som funke å mekle litt på eksosen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Knall! Da sparte du litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Joda men må nokk senke etterkvart uansett, må ha på tårnstaget igjen og Er fort gjort da eg har spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 Fornøgd med kjøling og lyd aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå