Matz Skrevet November 6, 2014 Forfatter Skrevet November 6, 2014 Fått byttet ut M3 speilene, som sto på bilen når jeg kjøpte den, mot noen vanlige speil, da jeg synes disse ser bedre ut. Alt annet på bilen er firkantet og har rette linjer, og de runde speilene passer dårlig inn, så var jeg så heldig å få en mail fra en kar ikke langt unna som hadde speil i samme farge som bilen min, og som gjerne ville bytte. Har ikke fått sett det i dagslys enda, men synes allerede det ser en del bedre ut. Peak reagerte på dette 1
williamwiers Skrevet November 6, 2014 Skrevet November 6, 2014 Helt enig med det du sier! finest med orginale speil framfor m3 speil
Matz Skrevet November 7, 2014 Forfatter Skrevet November 7, 2014 Helt enig med det du sier! finest med orginale speil framfor m3 speil Sant det, veldig kurant å bytte med en trivelig kar fra nabobyen som hadde en annen mening. Da har også ZKW lyktene ankommet heimen, og blir montert så fort jeg er oppe i morgen. Mangler bare oransje blinklys nå, lakkert panseret på nytt og få retta opp fronten, så er jeg rimelig fornøyd der, egentlig.
Matz Skrevet November 8, 2014 Forfatter Skrevet November 8, 2014 Da var ZKW lyktene montert. Før: Underveis: Ferdig: Syns veldig godt at grillramme og frontfanger er skjev på disse bildene, må virkelig få gjort noe med det.
williamwiers Skrevet November 8, 2014 Skrevet November 8, 2014 Var litt skeivt ja Zkw ble bra de på bilen
Matz Skrevet November 8, 2014 Forfatter Skrevet November 8, 2014 Var litt skeivt ja Zkw ble bra de på bilen Takk for det Du som nettopp har drevet med frontfanger å slikt vet muligens dette, er det noen justeringsmuligheter der? Slik at jeg kan få rettet opp fronten litt, eller er det noen fester eller noe slikt som er skjevt (eller dårlig passform, om det ikke er originalt)?
williamwiers Skrevet November 9, 2014 Skrevet November 9, 2014 Takk for det Du som nettopp har drevet med frontfanger å slikt vet muligens dette, er det noen justeringsmuligheter der? Slik at jeg kan få rettet opp fronten litt, eller er det noen fester eller noe slikt som er skjevt (eller dårlig passform, om det ikke er originalt)? Med å løsne litt på skruene under listene på fangeren kan du holde fangeren oppe og så skru til får som oftest justert litt ihvertfall visst du skjønte hva eg mente
Freakshow Skrevet November 10, 2014 Skrevet November 10, 2014 fy faen og mye bedre KWZ lyktene ser ut! oO pen bil foresten! følger med videre ^^
Matz Skrevet November 30, 2014 Forfatter Skrevet November 30, 2014 Vært stille her en stund nå. Jobbet veldig mye, og hatt veldig lite tid til bil. Har i det minste fått bestilt noe deler som ligger å venter. Venter bare på at kameraten med oppvarmet verksted skal ha litt ledig tid nå.Har fått kjøpt- Støtdempere bak- Dynamoreim - Nye plugger - Bremsesett rund baut - Komplette bærearmer m/foringer foranBlir greit å få bytta litt div nå, håper virkelig pluggene fikser luggingen jeg har i motoren ved pådrag.
Nyheim Skrevet Desember 8, 2014 Skrevet Desember 8, 2014 Får vel følge med her Ble bra med nye lykter! Fin farge på bilen er det og! Du får ta en titt innom min og, heh
Matz Skrevet Desember 25, 2014 Forfatter Skrevet Desember 25, 2014 Hei igjen, og god jul til alle som leser her. Nå har jeg fått byttet bærearmer, støtdempere bak, viftereim og bilen føles mye bedre å kjøre. Tok dessverre ikke noen bilder da vi gjorde det ganske raskt på et verksted hvor en kamerat jobbet, og det gikk rett i glemmeboka. Nyheim: Tittet igjennom tråden din, ser veldig bra ut På den annen side greide mamma å ødelegge frontfangeren min idag. Så da må det bli en ny slik en gang på nyåret.
Clutch Skrevet Desember 25, 2014 Skrevet Desember 25, 2014 Pen bil Så bilen ofte før, da den gikk i Larvik ikke for å skremme deg, men tror bilen har vært kollisjonsskadet. Da den stod i lenger tid uten frontfanger og bjelke.
A.H.C Skrevet August 13, 2015 Skrevet August 13, 2015 Se her ja, ble bra med speila mine Følger med her digger e36 ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå