Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dårlig kontakt i min ews enhet, og har fått fatt på en brukt annen, den trenger sikkert å kodes om for å virke hos meg. Må jeg til BMW for det eller er det noen i Vestfold som tar på seg sånt?

Skrevet

Takk for tipset:) det var 2 som hadde dis / inpa i området, uten at jeg vet om det er det som trengs for dette, men har jaffal hørt med dem om utstyret dems klarer slike saker.

Skrevet

Brukt EWS kan ikke byttes om hverandre for å teste med eller for bruk. Chassisnummer må skrives om i EWS enheten og synces med DME. (Motorstyring).

Kan IKKE gjøres emd DIS eller INPA.

Syncing kan, men ikke chassisnummer skriving, men dette gjelder ikke EWS2 og eldre. Kun EWS 3, men du skriver ikke hvilken bil du har så jeg skriver begge muligheter her :P

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har en 98' 520iat, den har ews 3. Mener du å si at den chippen som lagrer data kun kan skrives til en gang?

Er det en gjenganger at det er dårlig kontakt i denne saken? Jeg kunne likt å kjøpt ny kontakt og loddet på, for å prøvd om det var den som var dårlig kontakt i, for når jeg tar kretskortet ut av den hvite boksen, og rikker litt på kontakten, klikker den gjerne strax og den føler seg klar til å starte, jeg har reloddet punktene på kretskortet, så her skal det være god kontakt.

Kanskje jeg tar å kjøper en loddelisse og lodder over kontakten som står på den andre ews enheten for å prøve.. men det er ikje akkurat grovlodding dette her :P

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg lurer på om det kan være dårlig kontakt i pluggen som er på ledningsnettet, er det en del som er å få kjøpt ny? Det er litt kjipt mener jeg å få en ny ews enhet for å oppdage at problemet er der fremdeles.

Det billigste først ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...