Enes Yakici Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Bilen er nå tilsalgs siden jeg trenger en bil som er større og da har jeg ikke råd til og betale 2 forsikringer.. Veldig trist men er ikke noe og gjøre, 5 Serien min blir tatt i bruk når denne blir solgt og da kommer det en ny tråd til den også http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=57748783 Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Kjipt.. Men lykke til med salg! Er en flott bil, går sikkert fort Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 Var en veldig fornuftig pris!! Så denne blir nok raskt solgt ja!! Sa du virkelige 5 ren bedre Såååå mye deiligere i det daglige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 Var en veldig fornuftig pris!! Så denne blir nok raskt solgt ja!! Sa du virkelige 5 ren bedre Såååå mye deiligere i det daglige må si meg enig der! 5 serien er mye bedre som bruks bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Kjipt.. Men lykke til med salg! Er en flott bil, går sikkert fort Er ganske kjipt men tror 5 serien også blir meget bra som bruksbil! Tusen takk må si meg enig der! 5 serien er mye bedre som bruks bil! Det tror jeg også Var en veldig fornuftig pris!! Så denne blir nok raskt solgt ja!! Sa du virkelige 5 ren bedre Såååå mye deiligere i det daglige Ja synes det er ganske billig i forhold til alle andre e46 coupeer på nette, Vanskelig og finne en lik bil med like specs tror jeg. Jeg har iallefall ikke sett det på lenge. Håper den blir solgt snart. Litt mer komfortabel og kjøre 5 eren enn denne, og med tanke på at jeg pleier og kjøre med flere i bilen så er det litt kjedelig og gå ut og slippe ut folk fra baksetet hele tiden. Vi får se hvordan det blir, savner også automaten litt siden jeg har kjørt manuell en stund nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 Pen bil! Hadde jeg vært ute etter e46, så hadde valget vært enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Pen bil! Hadde jeg vært ute etter e46, så hadde valget vært enkelt! Tusen hjertelig! Håper på at det ikke tar så lang tid før den blir borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Fått solgt? Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 Fått solgt? Ja den ble hentet på tirsdag.. Avtalte med han forrige tirsdag og ventet på han en uke, Så kom han og hentet som avtalt. ny eier var fra Inderøy litt utenfor Steikjer. Håper han passer godt på bilen som jeg har gjort og ikke råkjører den, savner bilen fra nå av! Men men får trøste meg med at jeg kjører 5 Serien nå.. kommer også en tråd på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 Bilen er som nevnt solgt! Men det kommer ny tråd på nye bruksbilen min for den som vill følge med. Legger også ved 2 bilder av den. BMW 520iA E39 Facelift/ M-Sport! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Var det ikke originale M sport hjul på denne? Hvorfor byttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Var det ikke originale M sport hjul på denne? Hvorfor byttet? Joda det var/ det er. Men det var vinterhjul. Skal uansett kjøpe nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 fått laga ny tråd? Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 fått laga ny tråd? Det kommer enten idag eller imorgen! Tror den kommer straks! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 fått laga ny tråd? Da har det kommet ny tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå