Gå til innhold

Enes Sin 02 Mod E46 320CI - Coupe Msport. 2,2 L / SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er nå tilsalgs siden jeg trenger en bil som er større og da har jeg ikke råd til og betale 2 forsikringer.. 

Veldig trist men er ikke noe og gjøre, 5 Serien min blir tatt i bruk når denne blir solgt og da kommer det en ny tråd til den også :) 

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=57748783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt.. Men lykke til med salg! Er en flott bil, går sikkert fort :)

Er ganske kjipt men tror 5 serien også blir meget bra som bruksbil! :) Tusen takk :)

må si meg enig der! :) 5 serien er mye bedre som bruks bil! :D

Det tror jeg også :) 

Var en veldig fornuftig pris!! Så denne blir nok raskt solgt ja!! :) Sa du virkelige 5 ren bedre ;) Såååå mye deiligere i det daglige :)

Ja synes det er ganske billig i forhold til alle andre e46 coupeer på nette, Vanskelig og finne en lik bil med like specs tror jeg. Jeg har iallefall ikke sett det på lenge. :) Håper den blir solgt snart. :) Litt mer komfortabel og kjøre 5 eren enn denne, og med tanke på at jeg pleier og kjøre med flere i bilen så er det litt kjedelig og gå ut og slippe ut folk fra baksetet hele tiden. Vi får se hvordan det blir, savner også automaten litt siden jeg har kjørt manuell en stund nå! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fått solgt? :)

Ja den ble hentet på tirsdag.. Avtalte med han forrige tirsdag og ventet på han en uke, Så kom han og hentet som avtalt. :-) ny eier var fra Inderøy litt utenfor Steikjer. Håper han passer godt på bilen som jeg har gjort og ikke råkjører den, savner bilen fra nå av!

Men men får trøste meg med at jeg kjører 5 Serien nå.. :-) kommer også en tråd på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...