Enes Yakici Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Ny oppdatering! Skiftet frontrute idag den gamle var sprekt og fullt av steinsprut! deilig med ny frontrute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Noen som har m3 panser, m3 speil og m3 eksosanlegg de skal selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Bilen var på feilsøkning hos bilia idag pga det med at den ikke får inn varme i kupeen. De kom frem til at det var varmeventilen som sitter i motorrommet.. Så da håper jeg og få ringt inn i morgen og bestille den! Håper problemet blir borte når jeg får byttet den!.. Er ganske kjedelig uten varme i bilen og det er snart vinter i Drammen også så det kommer til og bli iskaldt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 2, 2014 Forfatter Share Skrevet November 2, 2014 Fikk ringt Bilia og bestilt vann ventil på torsdag. Og allerede fredag var den ankommet Drammen. Fra Sverige! Gikk ganske raskt så da dro jeg ned og hentet delen på fredag. Jeg fikk også byttet ut ventilen samme dag, først så trodde jeg at det ikke funket.. Byttet ventilen og luftet, men det blåste fortsatt kaldt luft inn og jeg ble forbannet.. Etter noen turer med ordentlig lufting ordnet det seg til slutt, det var vist den lille ventilen som var gåen! Nå blåser det varmluft inn i kupeen!! Byttet også kjølevæske i samme slengen så nå er den ren og fin igjen! Nå kan bare vinteren komme! Legger også ved noen bilder av oppdateringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Pen bil! Har samme problemet med at bilen ikke blåser varmluft. Hvor sitter den ventilen, og vanskelig å skifte? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 Tusen takk Den sitter på siden av venstrehjulbue, den er litt vanskelig og se når du har på luftfilterhuset men hvis du prøver og se litt under så får du sett den anbefaler deg og bytte den hvis du ikke får noe varmluft. Hvordan bil har du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Bra det ordnet seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 Tusen takk Ja det var på tide, var så kaldt og grusomt og komme seg inn i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Tusen takk Den sitter på siden av venstrehjulbue, den er litt vanskelig og se når du har på luftfilterhuset men hvis du prøver og se litt under så får du sett den anbefaler deg og bytte den hvis du ikke får noe varmluft. Hvordan bil har du ? Har en e46 328 Ci. Får bestille en sånn ventil og prøve det da! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 Har en e46 328 Ci. Får bestille en sånn ventil og prøve det da! Sent from my iPhone using Tapatalk Gjør det, Tror det skal være lurt! Begynne med den før du demonterer masse annet! Husk og lufte godt så du ikke blir lurt selvom feilen blir fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Gjør det, Tror det skal være lurt! Begynne med den før du demonterer masse annet! Husk og lufte godt så du ikke blir lurt selvom feilen blir fikset. Hvor bestilte du ventil fra forresten?Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 Jeg bestilte den hos Bilia. ( BMW ) Den kostet rundt en tusen lapp. Fikk den innen 24 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 Jeg bestilte den hos Bilia. ( BMW ) Den kostet rundt en tusen lapp. Fikk den innen 24 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 Dagens/ Var en kjapp tur innom statoil for rens innvendig og utvendig idag! Bilen så ikke ut av støv/møkk/søppel ++ Legger også ved 2 bilder av hvordan det er nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 4, 2014 Forfatter Share Skrevet November 4, 2014 Siden jeg vasket bilen igår og syntes været var godt nok til og ta noen bilder med det nye kameraet mitt så gjorde jeg det. Deler også noen av bildene jeg tok så får dere sett litt og skriv gjerne en kommentar! MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå