Julianv Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2014 I går fikk jeg endelig lappen igjen etter 5 måneder uten! Herlig å endelig kunne kjøre en tur med 7'ern. Bilen var ferdig rust-sveiset på onsdag som var nå og er klar for mange nye år på veien. Har enda ikke sett under selv, men det er garantert bra utført arbeid Det var en veldig dyktig kar som gjorde det for meg. Har også fått montert ny spiller og fått vasket bilen godt. Den trenger dog virkelig en detailing Tidligere eiere har garantert sendt denne igjennom automat-vasken. Et par bilder, kommer fler når jeg er blitt litt lei av å kun kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Grattis med lappen og pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2014 Takk for det! Ser ganske trist ut nå, med sine bitte små hjul. Blir nok bedre når 20" kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Oppdaget en litt irriterende ting i dag. Jeg har jo ikke OBC så jeg kan ikke se snittforbruk osv noe som kunne vært kjekt.. Men når jeg var nesten tom for bensin kom det opp "Reichwit" eller noe også 50km. Så jeg har jo en form for OBC? Noen enkel måte å få dette permanent opp i displayet på speedometeret? Evt ettermontere OBC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Ja. Gjør som beskrevet her. Jeg brukte den hele tiden i mine E38er. http://www.meeknet.co.uk/e38/OBC_Unlock.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Takk for fin info! Må jeg låse opp OBC hver gang jeg starter bilen? Eller vil den forbli ulåst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 (endret) Forblir ulåst frem til du selv låser den eller mister strømmen. EDIT: Jeg kjørte nesten alltid med test 8 på. Mye mer nøyaktig enn nåla. Endret Desember 14, 2014 av Sjøbuse La til tekst. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 du har jo obc under spilleren din? på min første e38 fikk jeg opp snittforbruket der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2014 Har ikke OBC under spilleren nei, kun styringsenhet til radio/kassett + klokke. Får prøve som du sier Sjøbuse! Takk så mye for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 (endret) Tja her står det ganske i ro for tiden som vanlig. Litt pusling med diverse, fått ny spyler pumpe osv. Det er det som er så fint med BMW, de bare tusler og går uten større krav enn ny olje og påfyll av bensin Ellers kan jeg nevne at jeg får kosmetisk rustfjerning på gli snart av en dyktig kar. Da blir det nok lakkert opp igjen litt småting og den blir sendt på lakk-korrigering. Felgene vil bli lakkert så snart den ene er rettet. Usikker på hva stil jeg vil gå for, men har fått litt dilla på VIP-look. Vis ikke blir det kanskje litt "murdered"-look. Endret Februar 17, 2016 av Julianv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Murdered look passer veldig bra på 7-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Det jeg og tenker Men samtidig liker jeg det litt "stilrent". Vi får se. Uansett blir det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Likte snappen din med sjampo her om dagen...ahahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Hahah, flere som gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 kona skjønte ikke helt hvorfor jeg lo som faen...forklarte henne... Hun lo ikke... ahhaahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå