kalleklovnn Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 heisann! jeg lurer på om det finnes ekstralys som tar seg bra ut på e39, eventuelt om det finnes noen man kan plassere bak nyrene? Har mest lyst på xenon, men det er vel gjerne LED som er veien å gå når det skal være smått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Rigid d2 kanskje? Ser for meg bak grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalleklovnn Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Rigid d2 kanskje? Ser for meg bak grillen. Hadde vært artig å prøve de ja! tror jeg må ut og måle litt i morgen, håper der er plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Joda, D2 er så liten atte Ser for meg Rigid Dually Spot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalleklovnn Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Rigid D2 blir faktisk for stor, dybden vil bli ett problem.. Men rigid SR-Q derimot, skal jeg kanskje få plass til! Dybden på SR-Q er bare 5,71 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 dette skal jeg kjøpe til min e28 og montere bak grillen har lett etter noen sånt lenge nå men bare funnet lykter som er større en bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Har drevet og tenkt litt på skjulte lys på min også, som gjerne lyser litt mer ut i siden og ut av veien..Greit og få litt lys ut på markene og i grøftene med tanke på hjort osv. Jeg har mer en sterkt nok lys rett frem da. Men lyser disse rigid led greiene så godt at man får lys et godt stykke frem for bilen`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 det ene sette der skal kunne klare og lyse 800 meter frem(ekstralys.no (led). det er mer en originalt. disse lysene blir ikke godkjent som fjernlys for de lyser for sterkt. jeg ser ikke mer en 50 meter fremfor bilen når det ikke er gatelys og mye svinger hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Hm.. Tøft! Jeg har bixenon i tillegg til orginale halogen, lyser veldig bra, og bixenon lyser opp mye større område oppover også. Men kunne tenkt meg litt mer ut i sidene.. Tenkte sånne flate hadde passa bra i grillen under skiltet på m fangeren.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå