jensky18 Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Hei, folkens. Trenger felger til denne, og er litt usikker, da jeg aldri har hatt behov for å kjøpe selv Hva vil se best ut? hvilke felger. Tenker iallfall at det blir 19" ¨Tenker på sorte felger først og fremst. Har også tenkt litt på hvite? Hva tror derè? Takker for svar )))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Jeg har veldig råe felger til din bil helt splitter nye i eske. Bilen ble solgt før montering Er med nye dekk oxo Vmr vb3 i 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 http://img.nacode.com/aHR0cDovL2ltZzcwOC5pbWFnZXNoYWNrLnVzL2ltZzcwOC83NzYwL2JsdWVlOTBjc2wwMDQuanBn.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Spørs om ikke det blir sorte istedefor, hva skal du ha for disse? badsha reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Så en slik med Dotz Mugello for en tid tilbake. Så temmelig bra ut, selv om jeg egentlig ikke er så glad i kantfelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 De sorte "partiene" nede på m-fangeren, er det noe man bare setter på originalfangeren?, jeg må vell få senket bilen med tiden også, men gjør vell ikke dette før neste sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Har disse for salg.. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 De sorte "partiene" nede på m-fangeren, er det noe man bare setter på originalfangeren?, jeg må vell få senket bilen med tiden også, men gjør vell ikke dette før neste sommer.. Dette er karbon fiber splittere som er limt på fangeren, er forresten min gamle e90 det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Tar 12000 for de:) helt nye dekk og helt nye felger i eske fra USA. Kvalitetsfelger som ikke fåes kjøpt i Norge Betalte selv litt over 15000ed frakt og mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå