sv90 Skrevet Juli 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2015 Litt flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Åssen eksos er drt du har på denne? Jeg har litt lyst til å gjøre det samme på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 Åssen eksos er drt du har på denne? Jeg har litt lyst til å gjøre det samme på min! Det er org 335 bakpotte som jeg har moddet inni tønnen, så bak er det bare rør rett ut men ser ut som det er lyd demper HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2015 Da er bilen sendt til reime lakkering her i Sandnes for lakk! Snakket litt med sjefen der og de sørger for bilen blir one of a kind Dal-z, HPVL og Julianv reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Blir det en original BMW-farge? Gleder meg til du avslører fargen Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2015 Blir det en original BMW-farge? Gleder meg til du avslører fargen Sent from my iPhone using Tapatalk Ja org BMW farge Hehe ja blir noen snik bilder på mandag morgen Skal på reime lakkering i morgen tidlig og fikse noen små ting før lakkeringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Phoenix gul? HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2015 Så her startet jeg dagen kl 08.00 i dag da Men så var det full rulle! Delene først så bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2015 Noen som vil ha sneak peak eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Aye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2015 (endret) Okay så her er da fargen som er kommet på bilen Dette var bare et kjapt bilde jeg fikk for bilen står i boksen enda da de skal lakke taket svart i morgen Gleder meg til og montere nå i uken så jeg får en helhet med alle de svarte detaljene Hva syntes folket da? Endret Juli 11, 2015 av sv90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Dette kan ikke bli annet enn rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 JÆ....IG RÅTT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå