Gå til innhold

Stian's F30 sakhir orange *Performance eller ZHP?*


sv90
 Share

Anbefalte innlegg

Høres bra ut men jeg har valgt og gå veien med uorginal chip :-P fikk et hk overslag av en kompis som driver med tuning som var helt magisk også halve prisen av hartge :-P men vet ikke om jeg tør og riske det i garanti tiden :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post en tråd her inne og. Får sikkert svar der plus en hel haug andre rare svar  :drink:

Flesteparten der inne er lokalt gamle skaprånere: http://trim-4-eldre.com/

heheheh ja det så jeg nesten på adressen også :P men skal prøve det når jeg kommer hjem! 

trenger også og foliere taket på bilen min men prisen jeg fikk på 2500,- var alt for dyrt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli fint :) Så slipper folk å se på deg når du råner rundt i undikken :lol:

undikken? er du gale jeg kommer til og råne rundt i nettoen jeg nå :D

bilen ser litt mer sint ut når den får mørke ruter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, japp ser veldig mye penere ut :)

Hva skjer med sort tak da?

uten tvil :) fikk fin pris på rutene måtte ut med 4600 for alle rutene i bilen men de jeg har snakket med om folie på tak har vært litt vel stiv i prisen. siste jeg fikk var 2500 bare for taket syntes det er litt mye så vi får se om jeg finner noen i vinter som kan gjøre det billigere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan oppdater med at jeg vet hvorfor bilen min er på høy foran :P jeg har fått feile fjærer av gs så nå er det den fantastiske jobben med og få det byttet IGJEN :o
lurer på og bare kjøpe coilovers og sitte det på i stede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes nå like greit ut det. Få det byttet inn igjen. Det er de som har gjort blemma.

JA skal gjøre det uansett men lurer på om det er like greit med coilovers når jeg først må skru det av igjen :P da kan jeg jo bestemme høyde selv som er ganske greit :)

 

Godt gjort :P

 

Hvor mye skal de fjærene egentlig senke? :)

 

Hvilke felger er det btw? Tøffe :D

 

Ikke sett noe til deg på veien i område ennå ;)

hheheh ja skulle ikke tro det var mulig men er vel fort gjort :P

 

de skal senke 45/45 men senker litt mer en det bak og litt mindre foran

 

det er cades felger, som ikke slo helt ann men det var jo greit for meg for da er det få av de og til en meget hyggelig pris :D

 

HMM ja jeg er litt ute og kjører men er nok ikke ute på rette tider for og treffe på entusiastene :P folk i område her får vel prøve og samles på et ccn treff når snøsessongen er over ':)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...