sv90 Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2015 Ja den er lik får med diffusor med doble blås så jeg satt på org passet perfekt på den Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 Ser faen så mye bedre ut virkeligheten Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Looks amazing.. Må få ta en titt neste gang du er i Bergen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Denna bilen har eg ikje sett før. Utrolig tøff. Fine oppgraderinger. Du blir vel å se på jærtreffet 1 mai? Der skal jeg vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 takk for fine ord folkens jeg skal kansje på jærtreffet ja men må se om jeg får bilen klar til det skal lakke litt på den men usikker på om det går jeg har btw en org m fanger foran til overs om noen trenger vurderer også og selge lippen på bakluken også da det skal bli noe nytt her etter hvert også gi lyd om dere trenger noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 polert og vasket litt bil i dag sammen med min fru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 litt flere bilder ! noen som har lyst og redigere litt for meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Rå F30 Stian ! ikke mange som tørr å forbedre på dem er felgene lakkert gull og har du hatt 7stk(!) E46 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 Rå F30 Stian ! ikke mange som tørr å forbedre på dem er felgene lakkert gull og har du hatt 7stk(!) E46 ? takk for det, nei er ikke for mangen som har begynt med det enda men jeg har bare begynt kommer mye mer utover sesongen ja felgene er lakket gull, må skille meg ut fra mengden ja har hatt mangen av dem ja: 320d compakt 330i compakt 320d stv 316i stv 320i coupe 320i coupe m3 kompressor coupe heheh liker de bilene godt kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 jaja skjer lite her da bilen stortsett bare brukes men jeg har nå etter lang tid fått gang på opp lakkering av fanger bak så da er det gang på neste uke utenom det driver jeg og vurderer salg av bilen, men er vanskelig og prise bilen når det ikke finnes biler som er moddet på markedet vi får se, som jeg sier hver gang jeg er ikke sikker på hva jeg vil før bilen er vekke Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Kjøp E92 335i og kless på en større turbo samt litt små justeringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 Kjøp E92 335i og kless på en større turbo samt litt små justeringer lekt med tanken men er for lite av de tils og til for høye drømme priser så får se men blir nok kansje noe turbo bensin ja men kansje uten tak ? hvem vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Hva med e60/61 535d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 Hahah Nja får se er avtalt litt lakking nå Noen som har tips til kule rød farger? Må være metalic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 http://teamspeed.com/forums/991-997-996/71117-brush-red-tinted-anyone-p40sc-conical.html#PhotoSwipe1436177152984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå