Tsf Skrevet Mars 3, 2015 Skrevet Mars 3, 2015 kan være det også vanelig deffekt på dissa motora el?Vanelig hvet jeg ikke men er jo ein slitedel ja
Blacksmoke Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Skrevet Mai 9, 2015 update helt nytt bremse system og nye foringer samt nye fjører som senker lykter og små div, henta mye dekk og felger igår og ble fornøyd 235 bak og forran
vatnemannen Skrevet August 15, 2015 Skrevet August 15, 2015 Følger! Har du bilde av hvordan du blokka egr?
Blacksmoke Skrevet August 17, 2015 Forfatter Skrevet August 17, 2015 litt update på min tds foring bytte next! mere diesel mere trykk er next. VGT turbo er neste så følg med!
Paugen92 Skrevet August 17, 2015 Skrevet August 17, 2015 Koose jobb det du driver med nå, akkurat ferdig med det samme følger med her !
Blacksmoke Skrevet August 17, 2015 Forfatter Skrevet August 17, 2015 Koose jobb det du driver med nå, akkurat ferdig med det samme følger med her ! Hehe en god gjerning iallefall Har nokk ikke blitt bytte foringer på henne var ny så sikkert fint. Kult at folk slenger seg på hva jeg gjør men dieselpurka.
Blacksmoke Skrevet August 18, 2015 Forfatter Skrevet August 18, 2015 fått pressa ut alle foringene nå og rakk kun og presse inn nye i hoved akselen så kommer vell A arma foringene på plass imorra tenker det meg bayonett sag og flat trekkere samt hammer gjør susen og få ut hylsa som sitter i a arma
Blacksmoke Skrevet August 19, 2015 Forfatter Skrevet August 19, 2015 Nypressa foringer til bakstillinga, Gikk for orginal foringer en poly. Gidder ikke diskutere det en gang fordi den samtalen er lang Trukke de foringene har blitt bytta siden bilen var ny så de orginale holder leeenge rustbehandlet og klar for montere
Chris11slett Skrevet August 20, 2015 Skrevet August 20, 2015 liker det eg ser sku også ha bytta foringer før vintern kom
Blacksmoke Skrevet August 20, 2015 Forfatter Skrevet August 20, 2015 Ja bare og tre på arbeidshanska og få ut akselen hehe
Blacksmoke Skrevet August 23, 2015 Forfatter Skrevet August 23, 2015 Da har jeg montert bak stillinga med nypressa foringer og rustbehandlet, ble nye bremserør og klosser samtidig da (Y) Neste blir Dieselpumpe og Turbo. -Følg med-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå