Cab3serie2009 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Hei, er det noen her inne som har tectylbehandla bilen på en av tectylsenteret eller trondheim antirustsenter i Trondheim? Jeg skal få min tectylbehandlet ganske snart og ønsker respons på hvilken av dem som leverer kvalitet, dersom noen har noen formening om det? Ut i fra det jeg selv har funnet ut er de relativt like i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Trondheim antirust på tempe har jeg vært en gang hos. Det var i 2011. Med min forrige e39. Selve jobben med tectylering å sandblåsing får jeg bare anta at alt er ok, da jeg ikke kan noe om det. Men det så greit ut. De hadde knekt noe plastklips på noen deksel, kanskje 5 stk. Som de ikke hadde skiftet ut. I tillegg så mente jeg at de hadde skadet felgene mine i bolthullene, iom lakken var sprukket opp, men det var de ikke enige i. Så da orket ikke jeg å krangle siden det ikke var det viktigste da. Prisen var 5k for alt inkl sandblåsing. Gjorde det på sommeren i fellesferien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Vær obs på at dersom bilen ikke er 100% før tectylen legges på, forkorter du stålets levetid betraktelig. Da eksisterende rust for fortsette å oksydere under tectyllaget. Vet ikke hvor mange biler jeg har sett hvor store rustflak har kommet sammet med tectylen når man har begynt å pirke litt i sømmene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå