Gruden Skrevet September 10, 2014 Skrevet September 10, 2014 Heisann! Har funnet et stort problem me min bmw... Kjøpte den for 2-3 uker si, og merket nå at front lykta har knokke av festene, uten tidligere eiger nevnte dette, og da jeg ikke merket det da jeg sjekket den.. Så lurte på hva 2 nye lykter ville ha kosta ? Noen som vet ? Eller om noen har sett fester til lyktene til salgs ? Høyre framme ...
Saltkjelen Skrevet September 10, 2014 Skrevet September 10, 2014 Det vil koste deg ca. 21kr. Som du sikkert forstår er det komplett umulig å gi deg et konstruktivt svar uten å vite hva slags lykter (halogen, xenon, AHL) du har eller årsmodell.
Reef89 Skrevet September 10, 2014 Skrevet September 10, 2014 Sant som salt skriver over. Men alt kan repareres. På min for noen år siden var det en lurifaks som satt ræven sin nedpå lykten på siden slik at en feste armen knakk OG det "fem kroners" feste som en ikke kan skifte. Det ble rett og slett bare limt i sammen og det fungerer like bra i dag som om du skulle kjøpt ny lykt. Feste armen kan kjøpes separat. Dette gjelder da slik lykt: Feste arm: nr. 15. .."fem kroners" feste som ikke kan byttes: nr: 17.
Gruden Skrevet September 12, 2014 Forfatter Skrevet September 12, 2014 Salt -> beklager, tenkte meg ikke om.. Er en e60 2004 modell, usikker hva lykter det er .. Men ligner helt på den som reef la ut bilde av. Reef, vet du pris på ny lykt? Med tanke på mine fester har blitt knekt og mangler endene som skal festes i selve bilen... Takk for svar
Reef89 Skrevet September 12, 2014 Skrevet September 12, 2014 Salt -> beklager, tenkte meg ikke om.. Er en e60 2004 modell, usikker hva lykter det er .. Men ligner helt på den som reef la ut bilde av. Reef, vet du pris på ny lykt? Med tanke på mine fester har blitt knekt og mangler endene som skal festes i selve bilen... Takk for svar Har du xenon?
Gruden Skrevet September 12, 2014 Forfatter Skrevet September 12, 2014 Har det på nærlys.. Gule på fjernlys å på park lys... Tror ikke denne skal ha xenon? Med tanke på di pleier å bevege seg opp å ner når du tar dem på for å stille seg.. Det gjør ikke mine?
Reef89 Skrevet September 12, 2014 Skrevet September 12, 2014 Da har du slik lykt som jeg la ut bilde av. Men har du adaptive?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå