Tzunami Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 Sorry, glemte å svare, skal ta noen flere bilder når jeg er ved bilen i morgen LK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceikko Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Lista på venstre forskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-turk3 Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Pris på tlf og midtrarmelene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-turk3 Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Pris på tlf og midtrarmelene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 800,- så er det ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomzern Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Har sendt deg en PM jeg Tzunami Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Har du "låskasse" til bakluken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 26, 2014 Forfatter Share Skrevet September 26, 2014 Beklager tomzern, har ikke sett den før nå.. har iallefall platen under motor ja, usikker på hva sånt er verdt... 400,-? Låsekassen til bakluken har jeg ja Morten1989 alt der er fortsatt inntakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Bilen er nå i min besittelse, men jeg selger den billig til den som kan hente hele bilen kjapt. Kan gå under tusenlappen ved rask henting! Er fortsatt igjen diverse deler. Dører, bakluke, baklykter, taktrekk, radiator, greie vinterdekk, vinduer osv. Edit: ga den bort til en fyr som henter den i helgen. Men hvis noen kan hente tidligere enn det og byr meg et rimelig bud, så går den til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Jeg kan mulig hente før:) hvor holder du til? Send meg pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s54b32 Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 veiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Motor og girkasse er borte. Men selger bilen hel uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammy89 Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Er det mulig å kjøpe interiør hvis det fortsatt er til slags? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Interiør er flyttet over til min bil. Og som sagt to ganger allerede, selger den hel til førstemann som henter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå