trece Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 min plan for bilen: -svart grill (lakkere selv) -lakkere om sommer felgene. synes ikke fargen er noe fin på dem. -styling kommer etterhvert men tror nok ikke det blir i år [emoji3] Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 I dag har jeg fått montert hengerfeste. Står igjen å lakkere dekslet og koble opp kabel matte innvendig i bilen. Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Da var resten av kabel matten koblet opp til henger festen Freakshow og norbakken reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Også har jeg fått etter montert iso fix til barnesete bake [emoji5] Bimmer fan og Popza reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 dæven ettermontering av isofix ja! det har jeg også lyst å gjøre på min e39 men er desverre ikke klart til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trece Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 teamwork[emoji106] idag på å skifte tåkelyspærer, siden den ene var gåen så bestillte vi led pærer. så da byttet jeg pærene og mannen tok seg av kodingen. så da fikk han endelig prøvd diagnose pc'n sin for første gang [emoji13] Aroid reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 (endret) Beklager for dårlig kvalitet på bildene. Endret Mai 7, 2015 av Aroid Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Da har vi vært på 1uke test tur til Sverige. Før vi skal på lang tur til Danmark Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 I dag fått montert sykkelstativ på vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Stilig med 7 serie som familie bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Mye stress å ettermontere isofix? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Mye stress å ettermontere isofix?Var veldig enkelt. Trenger bare å kjøpe iso fix holder å skruene står der i fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Fått gjort noe små ting i dag også. Fått bytta bremse skiver bake, casterstag foringer foran og Ac service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Tror du det er like enkelt på E38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Tror du det er like enkelt på E38?Veit jeg ikke enda. Vuderte å prøve på min e38 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå