Insulaventus Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Hei! Jeg heter Øyvind, jeg flyttet til Trondheim for en måned siden. I kveld er jeg på tur hjem etter å ha vært hjemme i helgen. Jeg sto å ventet på bussen hjem på Studentersamfundet ca kl 22. Etter hvert som jeg står der kommer det flere nydelige BMW'er forbi bl.a E92 E36 M3 med fullt M-sport decal sett, Nydelige e46er og en rød E60 som jeg har sett flere ganger før. Det kom faktisk en Svart M6 også! Jeg jobber som Bil-Mekaniker lærling på Snap drive på Tiller. Jeg kjenner ingen her, så hadde vært fett å komme i kontakt med andre BMW og Bil-interesserte! Regards Insulaventus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Du kan kanskje se her: http://trondelag.bmwccn.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Cars & coffee Trondheim gruppen på facebook er også en fin plass å bli kjent med andre bil fantaster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå