Raymond86 Skrevet Oktober 15, 2014 Skrevet Oktober 15, 2014 kommer det diesel ut pumpa når du kjinner?
Kristian Samuelsen Nygaard Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2014 Bare sjekka med at jeg har løsna alle røra til dysene en etter en mens en annen har kinna, 136hk ja.
Raymond86 Skrevet Oktober 16, 2014 Skrevet Oktober 16, 2014 gløderele feilkoden er ikkje av betydning for motoren starter om dette er deffekt. Det eg er usikker på er om denne motoren starter med deffekt map sensor (ladetrykk sensor) ,den står bak på innsuget ditt. Få prøvd en annen om du har en lett tilgjengelig. Meiner Faceliften nekter å starte når denne sensoren er deffekt. Du har noen store sikringer over sikringsboksen i hanskerommet også. har du sjekka dei? Ikkje alle veit om dei så derfor eg nevner det. Det sitter oppo sikringsboksenen inni en svart boks der det står en masse moment får små bolter.
Kristian Samuelsen Nygaard Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2014 Sjekka alle sikringer ja, starter på silikonspray så er det at den ikke får diesel tror jeg da.
Kristian Samuelsen Nygaard Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2014 Skal gå over en gang til imorgen får sikkerhetskyld, Raymond men kan det ha noe og si med feilkode på hjernen til dieselpumpen?
Raymond86 Skrevet Oktober 19, 2014 Skrevet Oktober 19, 2014 når feilkoden er sletta og du prøver å starte igjen kommer samme feilkode opp på nytt eller ?
Raymond86 Skrevet Desember 30, 2014 Skrevet Desember 30, 2014 fekk du start ? greit for forumet sin del om du skriver hva som var gale vertfall
Otis Skrevet Desember 30, 2014 Skrevet Desember 30, 2014 Tror nok ikke bruker får start før han fikser feilkoden på hovedpumpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå