Gå til innhold

Flushing av girkasse (E61) i Oslo? Pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring eller vet om et verksted i Oslo som utfører flushing av automat-girkasse.

Noen som har erfaring med hva slik typisk vil koste?

Bilen er en E61 525 Xdat LCI. 

Jeg har søkt litt i forumet, men finner ikke noe matnyttig for Oslo.

På forhånd takk for hjelpen

Skrevet

Ta en tlf og høre rundtom? 

Men prisen ligger på rundt 5-8000-.

Ringe rundt til verksteder, for et tips. takk!

Skrevet

Gidder man ikke ringe rundt så kan man bare legge ut oppdraget på mittanbud.no og vente på tilbud.

Bør vel få en del respons i Oslo.

Skrevet

Grunnen til at jeg sa mellom 5-8000.-. er fra erfaring selv (etter min ringerunde, Bergen riktig nok) OG andre folk fra hele landet her inne som har kommentert prisen de fikk på sin jobb i flere andre tråder og innlegg her inne. Har aldri hørt om under 5 eller over 8.

Skrevet

Det skal vel 12 liter olje på kassen og så skal verkstedet ha penger for bruk av utstyr og arbeid. Dette varierer. Umulig å si en fast pris. Ring og sjekk. 

Skrevet

Tror jeg har hørt bergs auto i oslo skal være spesialist på kasser. De er norges ledende på mercedeskasser men tror de tar bmw også... Flusheuniten er nå for det meste lik de fleste plasser.

Her i stavanger fikk jeg pris på 7500, 7800 og 5000.- alle med skifte av filter. Filteret på e61 sitter i bunnpanna på kassen så hele bunnpanna må byttes ved flush. Derfor er den dyrere.

Også rett at det går 12 liter men det er vel totalt på hele flushen og ikke påfyllinga om jeg ikke tar feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...