*MrB* Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Som emnet sier: Noen som kjenner forskjellene? Fasthet, slaglengde, innfestning? Lurer på om de kan være et alternativ å kombinere med senkefjærer på std understell, vel å merke dersom de er plug&play. De er ikke utpreget dyre som alternativ vare fra f.eks. Sachs, og vil jo gi langt mer komfort (og ikke minst bedre holdbarhet) enn f.eks. Bilstein B8, som jeg aldri skal ha igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 På E39, så var det veldig kurant å bruke M dempere med senkefjærer. Da var M dempere litt kortere og fastere. Er svært sikker på at E6x er likedan mht dempere. Dog så var det på E39 slik at Sachs sin supertouring var nøyaktig samme demper, men uten BMW logo, til en svært lav pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 19, 2014 Forfatter Share Skrevet September 19, 2014 Den lille infoen jeg har funnet tilsier at m-dempere bør passe rett på std oppheng, uten øvrige modifikasjoner. Men har ikke klart å finne noe håndfast. Koker vel ned til at jeg bare må prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogerbmw Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Æ har e60 msport. kjøpte uorginale dempere. einaste forskjelln va at di uorginale demperan veide ca 3kilo mere en di orginale sia dæm e av alu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå