Gå til innhold

Bmw E34

Mr.Hassel
 Share

Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på senking, synes selv at det er finere med senking fram og ha bakenden litt høyere. Men så har jeg også tenkt på om er det noe vits i å senke bilen sin. Med de elendige veiene i Norge? Men takk for tipse, lurer også på om du kjenner noen som har angel eyes til salgs for en billig penge (ikke Led). Og noen fine mørke felger til denne typen. :D Takk for et godt svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører MYE iløpet av et år, å har hatt utrolig mange mil med godt senka biler å jeg har faktisk nesten aldri hatt noen "problemer" med det, enda jeg bor ute i bushen.

det er bare det at du kan ikke ligge med flat fjøl over alt og alle farsduper, å i tilegg hvis du går for et felgvalg som ikke er drit stor og ikke har dekkstrekk så slipper du og tenkte på veikanter og høl osv

bra senk på e34 og 17" med masse kant og normale dekk er alltid en slager (i mine øyne da vertfall) såklart nå er jeg mega fan av dekkstrekk også, men da er det en del letter og herpe felgen i kanter og dumper og skjøter osv osv osv

PS dette er smak og behag, men jeg personlig er jo ikke super fan av angel eyes, men sota framlamper og blinklys osv også blir tøft, men såklart kan bli litt væl harry tass. men jeg synes det er drit kult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel eyes er jeg enig omat det er litt harry :) men siden jeg har mørk bil, så blir det mye penere med litt mørkere lykter, liker svarene veldig godt ! Ok skal vurdere senkingen men først blir det sot :) (y)

Kan jo også tilføye, det er jo jævlig mange som er veldig imot senk osv pga da ødelegger man bilen osv osv (er så konservative så skulle tro de sto med bibelen i hånda :-P )

men det er foskjell på senk-mye senk-skam senk  . selvom jeg synes de to siste er best :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo også tilføye, det er jo jævlig mange som er veldig imot senk osv pga da ødelegger man bilen osv osv (er så konservative så skulle tro de sto med bibelen i hånda :-P )

men det er foskjell på senk-mye senk-skam senk  . selvom jeg synes de to siste er best :headbang:

Hehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har fått deg.

Oppskriften er som Stig nevner her.

Men senk,kantfelg så er jo mye gjort på en e34 uten tvil.

Det med lykter er vel hipp som happ.Men helt ærlig så er ikke Angle Eyes noe greier på en e34 .

Men din bil og dine muligheter. :).

Det er sant. Angel Eyes blir til slutt. Får se etter sot og div :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...