Mr.Hassel Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Hei, lurer litt på om det er noen her som vet hvor mye det koster å ha på film folie på alle bak rutene, på min E34. Tar gjerne i mot tips om hvordan jeg kan evt. style bmwn, for og få den fine klassikeren enda tøffere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 senk+felger og toning av ruter gjør maaaaaaasse med utseende å få noen til og legge på soting proft med kvitering fra b-stolpa og bakover ca 4 lapper isj vil jeg tippe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Hassel Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Har tenkt litt på senking, synes selv at det er finere med senking fram og ha bakenden litt høyere. Men så har jeg også tenkt på om er det noe vits i å senke bilen sin. Med de elendige veiene i Norge? Men takk for tipse, lurer også på om du kjenner noen som har angel eyes til salgs for en billig penge (ikke Led). Og noen fine mørke felger til denne typen. Takk for et godt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 jeg kjører MYE iløpet av et år, å har hatt utrolig mange mil med godt senka biler å jeg har faktisk nesten aldri hatt noen "problemer" med det, enda jeg bor ute i bushen. det er bare det at du kan ikke ligge med flat fjøl over alt og alle farsduper, å i tilegg hvis du går for et felgvalg som ikke er drit stor og ikke har dekkstrekk så slipper du og tenkte på veikanter og høl osv bra senk på e34 og 17" med masse kant og normale dekk er alltid en slager (i mine øyne da vertfall) såklart nå er jeg mega fan av dekkstrekk også, men da er det en del letter og herpe felgen i kanter og dumper og skjøter osv osv osv PS dette er smak og behag, men jeg personlig er jo ikke super fan av angel eyes, men sota framlamper og blinklys osv også blir tøft, men såklart kan bli litt væl harry tass. men jeg synes det er drit kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Hassel Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Angel eyes er jeg enig omat det er litt harry men siden jeg har mørk bil, så blir det mye penere med litt mørkere lykter, liker svarene veldig godt ! Ok skal vurdere senkingen men først blir det sot (y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Angel eyes er jeg enig omat det er litt harry men siden jeg har mørk bil, så blir det mye penere med litt mørkere lykter, liker svarene veldig godt ! Ok skal vurdere senkingen men først blir det sot (y) Kan jo også tilføye, det er jo jævlig mange som er veldig imot senk osv pga da ødelegger man bilen osv osv (er så konservative så skulle tro de sto med bibelen i hånda ) men det er foskjell på senk-mye senk-skam senk . selvom jeg synes de to siste er best sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Hassel Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Kan jo også tilføye, det er jo jævlig mange som er veldig imot senk osv pga da ødelegger man bilen osv osv (er så konservative så skulle tro de sto med bibelen i hånda ) men det er foskjell på senk-mye senk-skam senk . selvom jeg synes de to siste er best Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Fin bil du har fått deg. Oppskriften er som Stig nevner her. Men senk,kantfelg så er jo mye gjort på en e34 uten tvil. Det med lykter er vel hipp som happ.Men helt ærlig så er ikke Angle Eyes noe greier på en e34 . Men din bil og dine muligheter.. Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Hassel Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Fin bil du har fått deg. Oppskriften er som Stig nevner her. Men senk,kantfelg så er jo mye gjort på en e34 uten tvil. Det med lykter er vel hipp som happ.Men helt ærlig så er ikke Angle Eyes noe greier på en e34 . Men din bil og dine muligheter. . Det er sant. Angel Eyes blir til slutt. Får se etter sot og div Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå