Kruste Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 På min E60 har jeg en Ipod kabel i hanskerommet den funker helt topp med min Ipod, men Ipoden støtter ikke lading. Dette blir da veldig tungvindt i lengden. Finnes det en USB kabel som passer til denne IPod kabelen så man evt kan bruke en USB pinne med MP3 filer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Det var en endring for endel år siden i hvordan iPoder mottok lading, og det finnes adaptere for å "fikse" dette. Mulig du kan prøve med et slikt? Jeg husker ikke helt hva disse heter, men kan prøve å finne ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Apple byttet fra firewire til usb lading. På eldre iPod adaptere så lader den via firewire grensesnittet. Er ihvertfall slik jeg har oppfattet dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå