freddstubbe34 Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Hva er folk villig til å gi for et sett 17" throwing star felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Kommer jo helt an på om de er strøkne eller ser ut som en bøtte med møkk det.. Men om du har felger å selge, er det vel like greit å legge ut bilde også? stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Hvor bor du? Kjøper di tvert om prisen er rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddstubbe34 Skrevet September 19, 2014 Forfatter Share Skrevet September 19, 2014 Bor i Verdal Nordtrøndelag, felgene er helt greie, ingen riper/hakk men klarlakken har gått av noen plass, vil helst vite hvor mye folk er villig til å gi før jeg legger dem ut for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Jeg tar di for 1000 usett Mer enn det betaler ikke jeg for felger som er usett. Felgene er verdt 4-5000 om di er pene icemanM5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Bor i Verdal Nordtrøndelag, felgene er helt greie, ingen riper/hakk men klarlakken har gått av noen plass, vil helst vite hvor mye folk er villig til å gi før jeg legger dem ut for salg. JEG SKAL PRØVE OG FORMULERE MEG PENT. Men det er en av de teiteste tinga jeg hører/leser om. hvis du tror du kansje muligens bortimot du har vurdert om du skal selge eller ei , så lager du heller en annonse (helst med bilde) å skriver at du vurderer og selge å at bud mottas. En ting hadde vert om du hadde lurt på verdi pga du skal kjøpe et sett, men når man spør om verdi av ting før man legger det ut fordi hvis "budet er bra nok så selger jeg de muligens", antyder til en "kansje" annonse som jeg personlig synes blir veldig useriøst. Peak, Skulebollen, E30TurboTouring og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddstubbe34 Skrevet September 19, 2014 Forfatter Share Skrevet September 19, 2014 Er ikke akkuart noe useriøst dette, har fått bud på felgene og skal re sikker på at de ikke er verdt mere når jeg selger dem, unødvendig komentar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Er ikke akkuart noe useriøst dette, har fått bud på felgene og skal re sikker på at de ikke er verdt mere når jeg selger dem, unødvendig komentar! Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manfred Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Heidu. Ser det er en gammel tråd men, har du felgene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå