Krika Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Kjenner en som smurte olje i de siste 10cm av eksosrørene sine, det ga visstnok svart røyk. Må si meg enig med resten her, det ser bare dumt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 svart røyk = sliiiiten taxi fra 1999 med defekt turbo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 jeg synes når at skal man først kjøre bil med "djevelens drivstoff" (diesel ) så er det jo litt kult om det ryker litt hvis bilen orker litt da vel og merke samme som at jeg HATER popoff/dump lyd på biler med turbo, kan ikke fordra det faktisk, men folk må gjerne ha det fordet. samme som jeg hater stickerbombs, men folk må gjerne ha det for min del. samme som at jeg hater rieger jalla jalla plastic styling , men folk må gjerne ha det også å til dere som sier at diesel som ryker litt er bare dust, så kan dere like så godt tenke dere at noen sier akuratt det samme om noe på bilen din......(som du synes er mega valla spha kæbe ultra kult ) så synes jeg virkelig at dere som da hater det og det ser dumt ut og suttre suttre grine grine cry cry kan heller gå op pelle litt navle lo, og evnt la de som kan gi trådstarter tips om åssen han får til dette komme med sine svar. Hpi og Julianv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Nissan Laurel 2.8D er en fin sotemaskin Trond H. Olsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 svart røyk = trimmet diesel. diesel traktorer skal røyke skaff deg en chip.. ford`n til fruen røyker etter ecu oppgradering, ved pådrak type kraftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 inni mellom alle miljø bilene så vil jeg bare minne om at sotrøyk passer best mellom toyota prius og nissan leaf (Sotrøyk gøy alene best i mellom) veit det litt tåpelig men kunne ikke dy megsånn går det når enn tenker på diesel og sotrøyk og snøfrisk reklamen kommer på radion D.Toft og stig. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Haha ja mye rart folk gjør. Halvbland diesel med spill olje. Da ryker det. Kompis kjørte med det på Dodge Cummins og det røyk sinnsykt. Men bmw'n er vel ikke no glad i det. Men for røyk lagt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå