mrvelander Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Skulle peile olja etter litt kjøring etter olje+filter bytte... Dro i spaken og den røyk tvert :\ Er dette en grei jobb å bytte? Noen som har erfaringer? Finnes det andre løsninger kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Bytte vaieren bør vel ikke være så ille, men å få opp panseret i første omgang kan være litt stress. Finnes flere videoer på Youtube om dette, så bare å søke i vei det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrvelander Skrevet September 21, 2014 Forfatter Share Skrevet September 21, 2014 Tror jeg skal kunne få åpnet den via det som er igjen av vaieren med en nebbtang eller wisegrip. Ser bare for meg at det kan bli litt trangt og dra en ny kabel igjennom torpedoveggen ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Hvis du har nok vaier til å få åpnet panseret så greier du sikkert å skjøte på litt mer vaier og mekke til noe åpnemekanisme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Vis den er røket ved håndtaket inn i bilen er det null stress og bytte. Har bytta den selv en gang for ikke lenge siden. Det er igrunnen plankekjøring bortsett fra en ting, og et er kickpanelet/forhvileren. Den er grei nok og få ut, men et helvete uten like og få inn igjen. Bortsett fra det er det enkel kabeltrekking, der er fine hull med gummiforing som skal trykkes på plass så det er veldig enkelt. Søk på forumet, tror jeg skrev litt om det, + det var en annen kar som også måtte gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrvelander Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Takker for svar! Det var en veldig greier jobb å bytte Bare fjerne kupefilteret og dra den igjennom egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå