brolle65 Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Skal skifte en PDC-føler i bakre støtfanger på min -05 525dat (E61) og lurte på om noen har TIS tilgjengelig for å se hvordan det skal gjøres. Har skiftet pc og ikke fått installert ny TIS enda. Det er hvor skruene er gjemt unna som hadde vært nyttig info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Den er tilgjengelig online, men den er ikke så god og finne frem i.. Har en cd med TIS selv, men fikk ikke til og installere den, tror ikke jeg fant noen måte og starte opp på. Har du tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Husk også å søk på forumet (forumregler) før du poster ny tråd da det finnes flere innlegg om dette. Men, du må av med fangeren og vri sensoren ut ( den går kun innover, sett bakfra) plugg ut kontakten og plugg til ny sensor Hver forsiktig når du drar ut fangeren fra skinnene slik at du ikke ryker ledningsnettet, det henger en skjøt rett under høyre baklykt. Skruer jeg husker i farta: Små muttre til å ta av bak lysene. Torx skurer ved bak lyktene (ser det når trekket er vekke) Og de vanlige karosseri skruene inni og under hjulbue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brolle65 Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Takk for hjelpa, forsøkte å søke man fikk ikke opp det jeg anså som relevant. Da blir det bytte i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå