Robinsp Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Okay. Mine var spesial bestilte etter mine mål. Så det blir vell ikke noe dyrere enn det jeg betalte da vill jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Hva er ytterdiameter på rattet ditt om jeg tør spørre? Sikler etter et slikt ett selv i min e38 Mener rattet er 370 mm i ytterdiameter. Er et vanlig M ratt som også ble levert på E39 M5. Dette rattet er muligens trekt om siden det har perforeringer i skinnet. Tåmz'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Mener rattet er 370 mm i ytterdiameter. Er et vanlig M ratt som også ble levert på E39 M5. Dette rattet er muligens trekt om siden det har perforeringer i skinnet. Ok. Ja har ikke sett noen andre som ser ut sånn hvertfall, var pent. Si i fra viss det er til salgs, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Nei det kommer ikke til å skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Nei det kommer ikke til å skje Skjønte egentlig det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Noen som har justerbart senkesett og anbefale? Tenker bestille det snart nå når felgene blir ferdige. Vill ha noen som har mulighet for endel senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Fikk senkesett idag. Enda opp med lowtec 9.2 Satser på og få montert det og nye styrekuler iløpet av helgen om jeg får kasta den andre 740en. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Hvor mange nm skal oljepompen dras til med? tenkte sjekke den neste uke når jeg skal bytte olje og filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Fått gjort litt forskjellig på bilen denne uken.. Endelig fått montert coilovers bak også, tok lang tid pga ene bakdemperen jeg fikk først var deffekt. Ble en helt annen bil å kjøre siden alle demperene var sprengt og ene bakfjæren knekt Fått sjekka oljepumpen og der var alt som det skulle, gikk over med moment nøkkel på boltene. så ble olje, filter og bremseklosser bytta. Ellers har jeg fått ferdig lakkert bakrute senker i posten og testa fort og gale ene bakfelgen på bilen. Tenke å få sammen felgene og vrenge på dekk iløpet av uka Legger ut bilde imorgen når bilen har fått seg en vask og det er lysere ute Klarte også å rive av dekselet på rullen til setebeltet bak når jeg skulle sett inn sete ryggen igjen.. Så da gikk det som det måtte gå. Men ny er kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2015 Mirza Simic reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirza Simic Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Fornøyd med settet? Bestilte et selv sist uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2015 Fornøyd med settet? Bestilte et selv sist uke Ja fornøyd med det Sprøyta tectyl på gjengene og tok noen runder med gråteip rundt så det ikke fyller seg med dritt. Så blir det mye greiere når jeg skal finjustere når jeg får på sommer felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 (endret) Da har jeg fått tatt moment på alle felgene og fått limt de. Så alt klart til å få lagt på dekk imorgen Endret Februar 8, 2015 av Robinsp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Blir meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Blir meget bra! Tenker det Må på jobb så får ikke prøvd de på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå