henrikhoe Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Hei Nå sitter jeg med 3 sett nøkler til min første BMW Jeg elsker bilen. Den er kanskje ikke ny, har kanskje ikke mange hester. Men jeg elsker den. Jeg var hos forhandler i dag, og forhandlet meg ned til 48500 kr for herligheten (han skulle ha 59 000 kr). Er noen småting som må fikses. Nytt batteri, nye dekk, men naf mente at det var et godt kjøp til 59000 kr, så føler jeg gjorde et røverkjøp når jeg fikk den til 48 500. Men ja Akkurat nå har jeg 215/45/17 dekk, og vil beholde det. Felgene er litt kantkjørte men det funker. Hva anbefaler folk her inne? Dekkonline? I så fall merke, modell, fint hvis noen linker noe. Husk at dette er en bil til 48 500. ikke en halv million, så trenger ikke det beste, men vil heller ikke ha noe billig skvip. Takk for hjelpen La med bilde av min nye bil, mange liker ikke compacten men jeg har blitt forelska, håper dette blir et lagt forhold til BMW i årene fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikhoe Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 ka med noe sånn som dette: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=51571662 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Husk å søk på forumet før du poster ny tråd (forumregler) da det finnes flere slike tråder/innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Grattis med tøff Compact Gå for all del for skikkelige dekk. Uansett om bilen koster 10.000 eller 1.000.000 så skal bilen stoppe. gjøre unnamanøver og ellers oppføre seg som DU vil den skal gjøre. Dekk er en ting man ikke skal spare på krona på. Kjapt søk på dekkonline så ville jeg gått for noen som koster minimum 900 pr. stk. av den dimensjonen du ser etter. Styr unna ukjente merker og de aller rimeligste. Sjekk også alternativ dimensjon. Kan jo være at 225/45-17 er rimeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå