Gå til innhold

Fått meg min første BMW - 316ti - Trenger nye dekk - Tips?

henrikhoe
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Nå sitter jeg med 3 sett nøkler til min første BMW

Jeg elsker bilen. Den er kanskje ikke ny, har kanskje ikke mange hester. Men jeg elsker den.

Jeg var hos forhandler i dag, og forhandlet meg ned til 48500 kr for herligheten (han skulle ha 59 000 kr). Er noen småting som må fikses.

Nytt batteri, nye dekk, men naf mente at det var et godt kjøp til 59000 kr, så føler jeg gjorde et røverkjøp når jeg fikk den til 48 500.

Men ja

Akkurat nå har jeg 215/45/17 dekk, og vil beholde det. Felgene er litt kantkjørte men det funker.

Hva anbefaler folk her inne? Dekkonline?

I så fall merke, modell, fint hvis noen linker noe. Husk at dette er en bil til 48 500. ikke en halv million, så trenger ikke det beste, men vil heller ikke ha noe billig skvip.

Takk for hjelpen

La med bilde av min nye bil, mange liker ikke compacten men jeg har blitt forelska, håper dette blir et lagt forhold til BMW i årene fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med tøff Compact :)

Gå for all del for skikkelige dekk. Uansett om bilen koster 10.000 eller 1.000.000 så skal bilen stoppe. gjøre unnamanøver og ellers oppføre seg som DU vil den skal gjøre. Dekk er en ting man ikke skal spare på krona på. Kjapt søk på dekkonline så ville jeg gått for noen som koster minimum 900 pr. stk. av den dimensjonen du ser etter. Styr unna ukjente merker og de aller rimeligste.

Sjekk også alternativ dimensjon. Kan jo være at 225/45-17 er rimeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...