EirHoy Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Handlet meg bruksbil her forgie uke, en helt enkel/grei #318I. ble egentlig bare kjøpt fordi den er EUok i 2 år og har ingen problemer utenom at bilen er pen langt ifra men langt ifra pen Planen med bilen er egentlig bare å få den til å se pen ut! nytt panser og koffertlokk siden det gamle er bulkete og jævlig.. rette et par bulker i noen dører og på taket. fikk også med en m3 fanger som var bortimot klar for dynga, men har gjort et forsøk på å få den noe lunde igjen! Noen bilder av bilen etter en dag med polering og vasking: Gjor et forsøk på å fikse fangeren, fikk på noe grunning og, men ser eg må ta oppigjen noe som ble litt ujevnt og ei sprekk med grøftelyset eg hadde glemt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 kanskje beholde original frontfangeren? alle har jo m3 fanger på E36. bytte til oransje blinklys foran? tror at det kunne blitt penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 kanskje beholde original frontfangeren? alle har jo m3 fanger på E36. bytte til oransje blinklys foran? tror at det kunne blitt penere Nei blir nok m3 fanger på, er ikkje noe særlig fan av orginalen... har lyst på oransje blinkers og Usblink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Har ikkje skjedd noe her inne sånn egentlig.... men har bare ikkje hatt tida til å ta så mye bilder å legge ut... :/ har vertfall rettet ut bulker, sparklet, grunnet og pusset! bestilt lakk så håper på lakkering snart :D blir hel lakkering så blir spennende Skal ha m3 diffuser bak, leppe på frontfanger og litt diverse bilder kommer etter helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Følger med her hvilken leppe blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Følger med her hvilken leppe blir det? Usikker enda :/ Men her er et inspirasjonsbilde, noe ala dette eg ser for meg williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet November 15, 2014 Forfatter Share Skrevet November 15, 2014 Knipsa noen bilder av slik bilen står nå ikveld: Har 2 dører, taket og bakfanger igjen å pusse så er bilen klar for grunning. glemte selvfølgelig å bestille grunning når eg bestilte lakk så skal bestille neste uke gleder meg vertfall sykt til å se resultatet, håper det blir brukans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 15, 2014 Share Skrevet November 15, 2014 Her skal det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Kan bli bra herre! Følger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Følger med her, er litt spent på hvordan den kommer til og se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet November 18, 2014 Forfatter Share Skrevet November 18, 2014 Likerr at folk følger med, hjelper mye på motivasjon! har fått lakken, men har ikkje fått sett på den i og med at eg ikkje bor hjemme i ukene derfor det går litt seint også... men neste helg blir det gjort mye! satser på å få den lakkeringsklar i løpet av neste helg og ta lakkeringa helga etter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 Har fått lakken min nå! så når mangler det bare å pusse ned inni dørkarmene og litt småting så kan grunninga begynne skal vertfall få grunnet karrosoriet på bilen denne helga, håper på å få lakket litt og, får se de an skal vertfall ikkje forhaste meg!! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Fin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 Fikk gjort litt i helga, men ikkje så mye som eg hadde håpt på... fikk kompressorproblemer så fikk bare et strøk med grunning... litt bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå