lagunilla Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Kom seint i 1998. Legger du ut bilder så gjør vi det lettest for alle sammen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prinzn Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 Skjønner ikke hva du skal med bilder? Både min b20, og den b28 er singel vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Du stiller jo samme spørsmål 3 ganger. Har du singel vanos så kjør på. Kontaktene er helt like. Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 er du i tvil ang kontaktene, så bruk b20 elnettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prinzn Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Hei! Da var motoren kommet ut:) Ser på b28 motoren, som er fra automat, at det er to kontakter, en til motorstyring og en på sutomatkassens styring. Jeg har jo bare hjerne fra b20 motoren, så lurer på om jeg må trikse og fikse for å få start? Hjernen fra b20 motoren vet jo ikke om noe om automatkassen, så har det da noe å si for den andre kontakten som ikke går til noe? Er veldig dårlig på forklaring, men satser på at dere forstår! Hehe Takker for svar:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Du kan bare kode om, så lurer du hjernen til å tro at bilen står i N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prinzn Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Så jeg vill ikke få start med b20 hjernen?.. Leste om en kar som la en ledning fra pinne 1 til pinne 5 på den kontakten som ikke går til noe.. Hvordan kodet jeg om? Må vell laste ned noen programmer på datamaskinen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 mulig jeg har misforstått, men B28 er automat og din B20 er manuel ikke sant? Hvorfor bytter du ledningsnett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prinzn Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Stemmer det. Men monterer jo manuellkasse på b28. Er vell det som er enklest, er det ikke? Da var det jo bare å koble fra hjernen, å abs sensoren(på innsuget) å røske ut motoren.. Åsså tenker jeg å kjøre med b20 hjernen.. derfor håper jeg at det ikke blir noe bomstart med tanke på den kontakten som går til automatkassehjernen:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Bruk samme hjerne og ledningsnett fra B20. Da er det straight forward. Jeg har S52B32 på min, som er nesten lik M52, da brukte jeg B28 ledningsnett og hjerne til jeg fikk fjerne startsperra fra S52. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prinzn Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Tyty:)! Vet du av noe diy på å bytte ledningsnett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Tar du av innsuget så er alt der. Lettere enn det ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prinzn Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Takker! Så eneste ledningene på eksossiden er de som går til coilene? Trodde det var ett helvette å bytte ledningsnett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prinzn Skrevet November 17, 2014 Forfatter Share Skrevet November 17, 2014 Hei! Da har jeg fått b28 motoren i bilen, og alt er på stell! Bortsett fra at antispin lampa lyser... B20 til b28 er som natt og dag! Hærlig kjøremaskin!! Som dere sikkert har fått med dere så er det m50 innsug på motoren, og da fikk jeg ikke på det røre som går fra cupé filteret og inn i cupéen... Noen som har en løsning? Takker for svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå