Gå til innhold

M52b20 til m52b28

Prinzn
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

Hei! Da var motoren kommet ut:)

Ser på b28 motoren, som er fra automat, at det er to kontakter, en til motorstyring og en på sutomatkassens styring. Jeg har jo bare hjerne fra b20 motoren, så lurer på om jeg må trikse og fikse for å få start? Hjernen fra b20 motoren vet jo ikke om noe om automatkassen, så har det da noe å si for den andre kontakten som ikke går til noe? Er veldig dårlig på forklaring, men satser på at dere forstår! Hehe

Takker for svar:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Men monterer jo manuellkasse på b28. Er vell det som er enklest, er det ikke? Da var det jo bare å koble fra hjernen, å abs sensoren(på innsuget) å røske ut motoren..

Åsså tenker jeg å kjøre med b20 hjernen..:) derfor håper jeg at det ikke blir noe bomstart med tanke på den kontakten som går til automatkassehjernen:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da har jeg fått b28 motoren i bilen, og alt er på stell! Bortsett fra at antispin lampa lyser... B20 til b28 er som natt og dag! Hærlig kjøremaskin!!

Som dere sikkert har fått med dere så er det m50 innsug på motoren, og da fikk jeg ikke på det røre som går fra cupé filteret og inn i cupéen... Noen som har en løsning?:)

Takker for svar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...