-Roger- Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Hvor kjøpte du de fra? Har sikla litt på 4 punktsbelter som er plug & play De sto i E30'n jeg hadde når jeg kjøpte den. Men ser at Gundersen motorsport og QWT er forhandlere av Schroth. Disse beltene er geniale synes jeg. Plug & play som du sier, og du kan enkelt "klipse" fra og ligge de ned på gulvet bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Vårmønstringen i Bergen i dag. Jeg hadde ikke med meg kamera, så tok bare litt snapchat bilder. Her er 2 bilder thundercoil har tatt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Hei, litt OT spørsmål, men hva er senterkopp størrelsen på corsica felgene dine? 68mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Det tror jeg. Skal sjekke opp senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 (endret) morsomt og se fronten på bilene deres! begge ser grise bra ut! helt til man ser på framskjermene til thundercoil da kom det desverre litt skuffelse men det er vel kanskje fordi hjulbuene ser så kjipe ut i forhold til m3! Endret Mai 16, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Ja det gjør seg med m3 buer. Blir en del bredere! Men virkelig flott den bilen til thundercoil [emoji41] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 ja den er utvil tvil flott! men de ser bra pinglete ut på siden av en m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Motordekselet mitt var sprukket, kom over et rimelig og brukt Carbondeksel på ebay... Midtarmlene montert! Prøvde og lakkere den grå midtkonsollen som fulgte med interiøret, men det ble dårlige greier. Så da ble det ny fra Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 det så veldig bra ut! både deksel og midtkonsoll! ^^ er du fornøyd med den? fått testa den ut at den holder kaffen/cola ect ect på plass? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 det så veldig bra ut! både deksel og midtkonsoll! ^^ er du fornøyd med den? fått testa den ut at den holder kaffen/cola ect ect på plass? ^^ Nå er den testa og det fungerer utmerket [emoji106] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 fantastisk! skal bytte ut tlf i 330´n med en sånn en! da veit jeg at det er verdt pengene! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Var tlf i denne også Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Jeg heiv min tlf i søpla for 2,5 år siden, var bare halvparten av den igjen når jeg kjøpte min bil Pent med sort midtkonsoll, gjør seg virkelig med nye interiørdeler! -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Det har du helt rett i.. Jeg har veldig lyst på slikt ratt du har eller alcantara. Hvor kjøpte du det? Send gjerne pm om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Kjøpte det av szocha1991 her på forumet, tror han tar inn flere av disse -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå