sveigis Skrevet November 12, 2014 Skrevet November 12, 2014 Du skal få et bilde av meg hvordan jeg fyllte selve jekkfeste med tektyl Tore. Du må borre et eget hull til det pga den innvendige delen til jekkfeste er "innekapslet. Du får det når jeg skal ribbe bilen min innvendig nå straks.
Bimmerlorris Skrevet November 16, 2014 Forfatter Skrevet November 16, 2014 Du skal få et bilde av meg hvordan jeg fyllte selve jekkfeste med tektyl Tore. Du må borre et eget hull til det pga den innvendige delen til jekkfeste er "innekapslet. Du får det når jeg skal ribbe bilen min innvendig nå straks. Hei Jan [emoji2] Det høres flott ut [emoji106] Har vært litt stille på 535-fronten i det siste, men ser det skal være plussgrader en stund til framover, så da er det håp om å kunne få gått litt til verks før sprengkulda evnt setter inn her på innlandet [emoji6] Tror du, ut fra bildene jeg har lagt ut av rusta ved jekkfestene, at jeg kan pusse det fritt for rust med noe annet enn sandblåsing ? Hva tror du om denne grovsliperen som jeg setter på drillen og noe sånn rusteater etterpå ? Sent from my iPhone using Tapatalk
Bimmerlorris Skrevet November 16, 2014 Forfatter Skrevet November 16, 2014 Flott bil! Følger denne! Takk kompis [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk
Bimmerlorris Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Skrevet Mars 4, 2015 Hei og hå [emoji2] Det har vært veldig stille fra min side det siste halvåret, men nå tenkte jeg at det var på tide med litt lyd og bilde her fra Hamar [emoji6] Begynner med å fortelle at jeg hadde en caliper som hadde satt seg helt og gjorde felgen nooooe varm kan man si [emoji23] Løsningen jeg valgte var å ta sjansen på å kjøpe brukte calipere som selger bedyret fungerte bra og disse har sittet på en 525i. Disse fikk jeg sandblåst og deretter kjøpte jeg caliperlakk og malte de selv [emoji4] Resultatet ble ikke så galt synes jeg [emoji2] Jeg skal legge inn mer som jeg har gjort, etterpå [emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk
Bimmerlorris Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Skrevet Mars 4, 2015 Har vært så heldig å skaffe penger nok til å kjøpe inn nye Hellalykter foran og bak, samt blinkers og M5-plate [emoji120] Så jeg gleder meg stort til å få disse montert [emoji2] Jeg har også kjøpt nye Falken Azenis, 225/45-17 foran og 255/40-17 bak så nå skulle bilen ligge godt på vegen [emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk
sveigis Skrevet Mars 4, 2015 Skrevet Mars 4, 2015 Viktig å holde denne tråden oppe Tore. Du må jo legge ut bilder av de andre e34ene og ting som har skjedd. Vel så gøy å dele her vettu som de hardbarka entusiastene i e34 norge :)
Bimmerlorris Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Skrevet Mars 4, 2015 Viktig å holde denne tråden oppe Tore. Du må jo legge ut bilder av de andre e34ene og ting som har skjedd. Vel så gøy å dele her vettu som de hardbarka entusiastene i e34 norge :) Ja jeg har klundra så fælt med å skjønne hvordan jeg skal oppdatere her inne med iPhonen [emoji16] Men nå fikk jeg det til [emoji106] Så skal holde folket oppdatert framover nå [emoji2] Men fikk litt pepper her fordi jeg blanda inn flere biler på tråden [emoji12] Men det skulle da ikke ha noe å si det ? Jeg eier jo begge bilene [emoji2]Sent from my iPhone using Tapatalk
Bimmerlorris Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Skrevet Mars 4, 2015 Så får jeg komme med dportstoka jeg fikk relativt billig også da [emoji2] Jeg kjøpte to stk som hadde sittet i en 540i samt dørpanelene med skinntrekk [emoji2] Så kjøpte jeg rensesettet og farge fra Swissvax og gjøv på stolene. Førerstolen hadde et hull på venstre vange så den fikk fikk jeg trekt om hos en salmaker på Stange [emoji2] Kom på 1850 kroner, noe jeg ikke synes er så halvgæærnt. Så nå er stolene renset og har stått slik et par uker. Planen nå er å få tak i litt ligherbensin og avfette dette igjen for så å farge de opp på nytt og så samme prosedyre med pleiemiddelet og avslutte med elefantfett. Dette settet fra Swissvax er jo helt rått bra [emoji106] Litt møkkete vann [emoji16] Dette var passasjerstolen, så skulle førerstolen gjennom samme prosedyre [emoji6] Dette setet er ganske så mye mer slitt, naturlig nok, så resultatet ble litt dårligere enn passasjersetet. Men med ny farge så håper jeg det blir ganske likt som passasjersetet [emoji120] Sent from my iPhone using Tapatalk
Bimmerlorris Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Skrevet Mars 4, 2015 Disse trekkene er møkkete og fæle men skal få samme behandling som stolene, med Swissvax [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk
Bimmerlorris Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Skrevet Mars 4, 2015 Det sies at det må moddes noe for å få dørtrekka bak fra touring, til å passe i sedanen, men håper det ikke byr på problemer. Jeg synes de ser dønn like ut og måla er akkurat de samme. Sent from my iPhone using Tapatalk
Bimmerlorris Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Skrevet Mars 4, 2015 Så siste jeg gjorde, i går faktisk [emoji12] Jeg har lenge irritert meg over den svette grisete girkassa på bilen, så jeg valgte å ikle meg vernebriller og fram med trykkpumpe full av avfetting [emoji23] Så gjøv jeg på med dødsforakt og flaskebørster og oppvaskkost [emoji106] Trangt, kaldt og møkkete, og ræva frøs nesten fast i bakken, men synes det var verdt det [emoji6] Resultatet ble ikke så hakkande galt [emoji2] Førbildene har av en eller annen grunn forlatt kamerarullen på iPhonen min, men kan fortelle at du så ikke stort av metallet på hverken kassa eller området rundt [emoji12] Skal se om jeg klarer å få finni fram førbilder som jeg har på pc'n. Sent from my iPhone using Tapatalk
Clutch Skrevet Mars 4, 2015 Skrevet Mars 4, 2015 Flott jobb du gjør Godt å se at gamle biler blir tatt vare på! Var idiot her i by'n som kjørte i hjel en 530 Vurdere å kjøpe E34 selv
Bimmerlorris Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Skrevet Mars 4, 2015 Flott jobb du gjør Godt å se at gamle biler blir tatt vare på! Var idiot her i by'n som kjørte i hjel en 530 Vurdere å kjøpe E34 selv Alltid stusselig for meg å se e34 som ikke blir behandlet godt Samma for meg om det er en 518i eller M5, e34 er e34, ferdig snakka Jeg synes så absolutt at du bør skaffe deg en e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå