aanung Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Heisann godtfolk!Tenkte jeg skulle lage et lite innlegg her jeg også. Har et par E34 stående ute her, hvor da den ene bilen er et påbegynt prosjekt til banebil. Men får ikke bestemt meg om jeg skal fortsette med prosjektet eller få den gjennom EU og på med skilter igjen.Bilen er utstyrt med større kjøling, hydraulisk brekk, M-interiør osv.Noen som vet hvem som har eid bilen før? Vet at den har gått på Vålerbanen, vært moro å sett video av den på banen. Bestemmer jeg meg for å få på skilter igjen vil den bli restaurert!Er det forresten noen som vet om bilen går igjennom EU med hydraulisk brekk?Ha en fin dag/natt videre! Innlegget oppdateres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Flott bil! Hvis ikke brekket ser dønn orginalt ut så må nok ha det ut, tror ikke de er v veldig glad i hydrauliske brekk ser du. . Jeg ville ha fått bilen godkjent jeg så kan du bruke den på vei også ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Kan jo bli en artig bane bil den ene! Få skilt på den andre og en som ren banebil ? Hvilken motor er det i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aanung Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2014 Kan jo bli en artig bane bil den ene! Få skilt på den andre og en som ren banebil ? Hvilken motor er det i bilen? Sitter fortsatt original motor i den, men med effektanlegg så han yter litt mer, men skal det bli banebil så kjøper jeg meg en M5 motor eller en motor fra en 540. hare4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå