capri-rs Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Kikk ned i oljelokket og se om kamloben står den veien som står i pdf eg sendte deg. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Kikk ned i oljelokket og se om kamloben står den veien som står i pdf eg sendte deg. Okei står ikke noe om hvordan pumpa skal stå , bare at den skal stå rett opp med halv månen , eneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-rs Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Står hvordan pumpen skal times. 0,9-1mm løft bør du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Nå går den !!!! Bytta skrue på retur på pumpa, sitter et filter der , det var tett . Ryker litteran , litteran vitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Tøft! bra det var lett og fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Fikk satt på nye pakninger på innsuget , og koblet på rør fra turbo og til innsuget , så fikk prøvd en tur Satt ikke på radiator vifta, så den ble litt varm når den sto leenge på tomgang.. Men bilder kommer i morgen etter litt vasking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Da er det litt foringer osv som byttes før etter kontrollen hvem gassvaier kan jeg kjøpe som passer sånn ca på dieselpumpen og med lengde slik at den passer til gass pedalen ? nå har ikke jeg sett på gasspedalen , men er det mulig å sett waier på den ? med tanke på at den er orginalt elektronisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Litt skruing før etter kontrollen om dagen ... ene bærearmen måtte byttes , dårlig bærekule , pluss begge bakre foringene på bærearmen .. litt dum som kjøpte orginale foringer og ikke i powerflex , men får gå gjennom vinteren med orginale.. byttet dyse har jeg gjort , grunnet 2 stykk lakk, alle retur slangene er nye. montere ferdig bærearmen i dag og skaffe nye klosser foran blir neste fikk med nye med bilen , men passet ikke ... -.- Gammel VS ny en kompis presset inn ny foringer i de bakrefestene , ble helt knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2014 Alu Radiator er bestilt , så håper den kommer i morgen , så jeg får montert i helgen og dratt på etter kontroll med bilen til uka en gang Denne er også litt høyere , 20 cm høyere , fra M3 , så skal vel ikke slite med kjøling nå. lurer på om jeg skal bytte tilbake til elektronisk dieselpumpe før etter kontrollen , den ryker bra svart nå , og jeg har ikke lagt opp til gassvaier enda ... heller ikke sjekket på pedalen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 sånn radiator har jeg og, funker bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 Lett og legge opp gass da, bare og ta wire fra en e36 med wire:-).. Og er jo bare og stille ned så ryker den ikke:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 Tok gasswaier fra en gammel 12 ventiler jeg, passer vell uansett tenker jeg borra i torpedoen for å huke på hvis du ser på systemet over gass pedalen så ser du det er å fjerne ett stag og tre inn waier istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2014 sånn radiator har jeg og, funker bra Den gamle sprakk ... ble litt varm .. hadde ikke på vifte og den sto en stund på tomgang.. Lett og legge opp gass da, bare og ta wire fra en e36 med wire:-).. Og er jo bare og stille ned så ryker den ikke:-) skal gjøre det , byttet til org pumpe i går, nå har jeg hatt den av og på et par ganger , så er ikke såå vanskelig Tok gasswaier fra en gammel 12 ventiler jeg, passer vell uansett tenker jeg borra i torpedoen for å huke på hvis du ser på systemet over gass pedalen så ser du det er å fjerne ett stag og tre inn waier istedet Okei , da skal jeg prøve å få tak i en sånn gass vaier. så jeg kan bruke den gass pedalen som står i ?? Bytter bremser foran , bremse slanger foran, bærearm og begge bakre foringene på begge sidene på bærearmene få på radiator nå så er den klar for etter kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Jeg brukte den gasspedalen som satt i min iallefall, du må ta av dekslet over pedalene så ser du hvordan det fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå