e30_joakim Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2014 Da skal jeg prøve det , takk ! hva brukte du gasswaier fra ? aalgaard reagerte på dette 1
Blacksmoke Skrevet Oktober 24, 2014 Skrevet Oktober 24, 2014 Nice! greit med kjøling når hestene øker hehe!
e30_joakim Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2014 Får ikke lagt ut bilde med iphone.. Sliter med å få luftet kjølesystemet, virker som at ikke rotasjonspumpa ikke går, så er fortsatt luft der... Ikke noe lufte skrue på radiatoren.. Heller ikke den orginale Tips?
e30_joakim Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2014 Var skruing egentlig hele helgen fikk ny radiator i posten på fredag, alu radiator fra NAI Nordic, de sendte på torsdag og jeg fikk den på fredag :) stor vifte kjøpte jeg også, da den orginale som sitter på vannpumpa tok jeg av. også den orginale elektriske tok jeg av. koblet opp med bryter så jeg har kontroll selv. Byttet bremser foran, bremse slanger foran, bærearm og foringer til forstillinga. kjølesystemet funker som det skal nå , endelig! var gåen vannpumpe ... fikk heldigvis med en ny vannpumpe i metall , og ikke plastikk hjul som det var på den orginale... egentlig kun å koble opp gass vaier til den mekaniske pumpa nå , så skal den på etter kontroll , prøve det denne uken vel lite bilde av den nye radiatoren på
tommyheimberg Skrevet Oktober 27, 2014 Skrevet Oktober 27, 2014 Tøft:-) satt på igjenn mek pumpa? hvor holder du til egentlig?
e30_joakim Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2014 Tøft:-) satt på igjenn mek pumpa? hvor holder du til egentlig? Satt den på igjen, får stille den tilbake så mye som mulig før etter kontrollen så det ikke ryker så veldig svart, også når den er eu godkjent så blir det mindre skruing siden pumpa allerede er på Holder til i Fredrikstad , Østfold. har et lager jeg skrur på , som er jobben sitt , har ikke bukk , men har trucken på jobben her og har det varmt på det lageret jeg skrur, så klager ikke står inne og skrur Mangler pr nå grenrør og sinterlammel, har solgt litt deler så skal prøve å få bestilt straks , skal bestille fra KL racing i sverige med en kompis jeg skrur sammens med , han har Volvo 240 , bilder av den kommer også er det mulig å legge ut bilder med iphone når man er logget inn på bimmers ? finner ikke noe ... bruker iphone som jobb telefon og har alt på den, av bilder osv, så kunne lagt ut klipt og bilder mens jeg skrur , men enda ikke funnet noe ..
e30_joakim Skrevet November 4, 2014 Forfatter Skrevet November 4, 2014 Hvordan er det med sinterlamell på dobbeltmasse svinghjul ? etter hva jeg har lest så er det det på M51D25 og på M50 så er det vanlig Svinghjul Sinterlamellen skal passe på vanlige svinghjulet og dobbeltmasse svinghjulet. hva anbefaler dere ?
golf325turbo Skrevet November 4, 2014 Skrevet November 4, 2014 Er dobbel masse svinghjul på m50 også! men veldig mange bruker jo m20 svinghjul og starter ved trimming av m50, det passer vel på din også?
e30_joakim Skrevet November 5, 2014 Forfatter Skrevet November 5, 2014 Er dobbel masse svinghjul på m50 også! men veldig mange bruker jo m20 svinghjul og starter ved trimming av m50, det passer vel på din også? trodde det var enkelt masse jeg men vil det fungere med sinterlamell da ? må vel gjøre det da ..
Blacksmoke Skrevet November 8, 2014 Skrevet November 8, 2014 Still in progress! Følger med vettu blir artig bimmer detta! e30_joakim reagerte på dette 1
e30_joakim Skrevet November 12, 2014 Forfatter Skrevet November 12, 2014 Still in progress! Følger med vettu blir artig bimmer detta! Er litt sløv med bilder , men det kommer.. Neste spørsmål er om sinterlamellen fungerer på dobbeltmasse svinghjul , får nesten bare prøve
e30_joakim Skrevet November 19, 2014 Forfatter Skrevet November 19, 2014 Grunnet mye jobbing og andre ting , trening osv , så blir det lite skruing men, koblet opp gassvaier gassvaier fra bensin motor, passer rett på pedalen og var hull i torpedoveggen. Bilder kommer i kveld , sette på fronten og gjøre den klar til etter kontroll ( alt er fikset ) unntatt at ruta har en stripe og er litt matt, gidder ikke bytte frontrute , så får prøve med litt polering eller klar lakk... litt mygel men for meg så er det ikke noe matt der , men han var veldig nøye han på EUen ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå