Fahad Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 (endret) Dette her må være rent hærverk! En som har fått øye på bilen og blitt jævlig misunnelig! Tror ikke folk som eier M5 går rundt og plukker deler fra andre m5'er. Dette er hærverk uten tvil Endret Mai 25, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Dette her må være rent hærverk! En som har fått øye på bilen og blitt jævlig misunnelig! Tror ikke folk som eier M5 går rundt og plukker deler fra andre m5'er. Dette er hærverk uten tvil Tja ganske spessielt! Men er nok som noen andre nevnte her kanskje... En el annen med E60 bare som følte seg jævlig lur ved å stjele glasset mitt... Å merket senere at det ikke passet på hans vanlige 520 feks Uansett jævlig stakkarslig å gå å stjele deler fra andre biler! Men ennå dummere i et overvåket parkeringshus! Resten av bilen er ikke rørt så, er garantert noen som trengte nytt speilglass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe61lci Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Full kasko og fri km i jernbanen er fint. 3500kr i året selvom m5 fort spretter litt opp i pris. Synes det var dyr forsinring med 60%. Regner med du er over 25. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Full kasko og fri km i jernbanen er fint. 3500kr i året selvom m5 fort spretter litt opp i pris. Synes det var dyr forsinring med 60%. Regner med du er over 25. Ja kan hverken sammenligne en diesel/bensin E60 med M5 eller jernbanen med noe annet hehe jernbanen slår nok det meste Jepp snart halveis til 60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Idag pratet jeg med DNB igjen etter å ha hørt om nytt tilbud fra Gjensidige... Noe di ikke klarte å matche oppmot DNB I DET HELETATT!! 8000km, 4000kr i egenandel på 70 % bonus... Gjensidige 28000kr... Hold dere fast! DNB... 11000kr!! gikk fra nesten 13 - 11 bare ved å legge til bilen til dama også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Godt gjort det. Ser på nettsidene til DNB at de vil ha 10.465kr for min 05mod 525d med kasko, 12.000km og 70% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 (endret) Godt gjort det. Ser på nettsidene til DNB at de vil ha 10.465kr for min 05mod 525d med kasko, 12.000km og 70% Ja jeg har riktignok tegnet innbo og livsforsikring også som man bør for å få "pakkepris" å dermed endel rabatt. Den kalkulatoren regner jo bare på bilen Endret Mai 26, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Så dyrt hos Gjensidige? Merkelig Oo ringt rundt til alle jeg, ingen kunne matche prisen hos Gjensidige men så har jo jeg en 530d og en 330i da xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Så dyrt hos Gjensidige? Merkelig Oo ringt rundt til alle jeg, ingen kunne matche prisen hos Gjensidige men så har jo jeg en 530d og en 330i da xD Sjekk hos DNB Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Det skal jeg ta og gjøre! du fikk jo en sinnsykelig pris forskjell da! Funnet ut noe mere om speilet foresten? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Det skal jeg ta og gjøre! du fikk jo en sinnsykelig pris forskjell da! Funnet ut noe mere om speilet foresten? Sent from my iPhone using Tapatalk Nei, har ringt di to ganger men begge gangene har jeg snakket med et brødhue som ikke visste om det gikk på noe forsikring via di. Så må bare vente på svar på mailen men blir vel bare å kjøpe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Uff så kjedelig Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 (endret) Så dyrt hos Gjensidige? Merkelig Oo ringt rundt til alle jeg, ingen kunne matche prisen hos Gjensidige men så har jo jeg en 530d og en 330i da xD Sjekk hos DNB Sent from my iPhone using Tapatalk DnB er ganske rimelige ja, jeg datt fra 22 til 10 fra Gjensidige til DnB. Men så kontaktet jeg Frende av alle ting og har nå falt ned i 7 Anbefaler alle å ta en sjekk hos Frende Endret Mai 27, 2015 av Julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 DnB er ganske rimelige ja, jeg datt fra 22 til 10 fra Gjensidige til DnB. Men så kontaktet jeg Frende av alle ting og har nå falt ned i 7 Anbefaler alle å ta en sjekk hos Frende Litt av en prisforskjell xD betaler vel 11 hos Gjensidige nå på 330'n. Men skal sjekke frende ^^ takk for tipset Og beklager alt OT Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Fikk gladtelefon fra bud Idag!! Var "seint ute" med å bestille hytte... Bestilte for lenge siden men var allerede fullt nesten så fikk bare 2 stk 2manshytter! Men Idag hadde di fått en avbestilling på en 3 roms 8 manshytte... Å ser ut som vi bare blir 4 muligens. Prøver få med noen andre kjente. Men eventuelt så har vi plasser for 500kr pr pers om vi blir 8 tilsammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå